23 Temmuz 2013 Salı

Gittik Geldik... Paris


31 mayısta ufak bir kaçamak yapmıştık. Kızları bırakıp baş başaBiz ülkeden ayrıldık. Ortalık karıştı. Nasıl önemli insanlarız anlayın işte :)  Gezi Parkı olayları yüzünden elimizde telefon sürekli haber almaya çalışarak gezdik Paris'te. Gezdik, eğlendik, yedik, içtik, ama aklımız hep buralardaydı...Ben bu sefer pek bir şey anlamadım Ömer yine gidelim :)


1 Haziran'da evlilikte 10. yılımızı doldurduk biz. Tanışalı 14 yıl. Öpüşeli 12 yıl olmuş :)

Seviyorum Seni Ömer Kanat.. Hep gözümün önünde dur...

16 yorum:

Duygu Karataş dedi ki...

vavvv!!! süpersiniz Seyhan!!!

özellikle 19aydır bir gece bile kızları bırakamamış benim gibi bir anneye teşvik edici,heveslendirici süper örnek olmuş!

Allah hiç ayırmasın!Nice 10yılları kutlayın inşallah!

Gulcin dedi ki...

nice guzel yillara :)

Elifim uyurken dedi ki...

özet cümlesine bayıldım..
nice yıllara inşallah..

Seyhan dedi ki...

Ah Duygu bu kısacık kaçamaklar nasıl iyi geliyor. Aslında senin yardımcı abla yatılıydı hatırladığım kadarı ile. Kızlarda büyüdü artık bizim gibi üç günlük falan kısa bir şey yapabilirsin bence.. Aileden de biraz destekle süper olur bence :)

Çok teşekkürler bu arada

Sevgiler

Seyhan dedi ki...

Teşekkürler Gülçin sevgiler

Seyhan dedi ki...

Sağol Özlemcim.. Hayatımın özeti gibi bir şey :)

Öperim seni ..

hayat paylaştıkça dedi ki...

Resimler harika ne iyi yapmışsınız ne güzel olmuş çocuksuz kaçamak .Birde kötü zamana denk gelmeseymiş iyiymiş.
sevgiler

Yeşim - Nils Mum dedi ki...

Mutluluklar dilerim. Ne iyi yapmışsınız. Doping gibi olmuştur size.

elif dedi ki...

Nice mutlu 10 yıllarınız olsun..

Seyhan dedi ki...

Sağol Derya gerçekten iyiydi ama işte zamanlama kötü oldu. Kısmet :)

Seyhan dedi ki...

Sağol Yeşim Dopin gibi oldu ama dönüşte bu gezi parkı olayları moralleri sıfırladı yine. Yeniden gitmek lazım di mi? :)

Seyhan dedi ki...

Teşekkürler Elif sevgiler

Deniz dedi ki...

nice senelere :) Mutluluk ve sağlıkla... Ve küçük cadılarınızla

Seyhan dedi ki...

çok sağol Deniz ..

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Bi dahakine beni de götürün aferim hadi bakim :P

Seyhan dedi ki...

Füsuncum bir dahaki sefere sana çocuklardan birini bırakacaktım, niyetim oydu. kura çek seç birini :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...