8 Temmuz 2013 Pazartesi

Zeynep Lâl 11 Aylık...



Zeynep Lâl'im iki numaram..

Doğruyu söyleyeyim mi sana, ben seni bu kadar çok seveceğimi tahmin etmiyordum. Nede olsa benim ilk göz ağrım değildin. İlk anne yapanım. Ben biliyordum zaten anneliği. O doğum anını, minicik bebeğin bana muhtaç olmasını, göğsümde bulduğu huzuru.. Ağladığında bir tek benim kucağımda susacağını biliyordum ben...

Onun için bu kadar farklı olacağını hiç tahmin etmedim.
Benim bu kadar rahat olacağımı ve senin bu kadar huzur vereceğini.
Kokunun değme şaraptan daha sarhoş edici olacağını.
Tüm negatif şeylerden sana sığınacağımı.
Bilmiyordum..

İyi ki geldin bebeğim. İyi ki..


14 yorum:

flzpink dedi ki...

Sağlıkla büyüsün...
Yalnız yazının başına "Bu yazı ikinci çocuk özlemi yaratır" uyarısı eklemelisiniz :)

Seyhan dedi ki...

çok güldüm ya süper ekleyeyim istersen :)

pelin dedi ki...

:) e o zaman doğumgünü hazırlıkları başlasın! yerim ben bu bızdığı!!!! :)

Biraz Elif Biraz Ada dedi ki...

ayyy yaaa
evet uyarmalıydın..
ikinci çocuk isteğini :)

Sağlıkla büyüsün allı Zeynep...
çok güzelsiniz

Elifim uyurken dedi ki...

ah bu ikinciler yok mu..
hep acaba sevecekmiyim korkusu duyulanlar
ama hep burun direğini sızlatacak kadar sevilenler onlar..

mutlu aylar olsun Zeynep Lale.
hep mutlu sağlıklı olsun
hep sizinle olsun...

Deniz dedi ki...

İyi ki gelmiş tatlılık :)

Seyhan dedi ki...

Önce konsept belirleyelim. Daha dogrusu ablasi belirlesin ;) pastasinida o sececekmis zaten. isim zor anlayacagin

turkuaz kıyılar dedi ki...

Seyhancım içimden geçenleri döktürmüşsün yine,aynı duyguları hissediyorum ikinci çocuğu her düşündüğümde...
Annelerimizin dediğine geleceğim galiba, üç çocuğum var, her biriniz aynısınız gözümde" der de ben de dalga geçerim "hadi canım son numaran torpilli" diye...
Allah sağlık versin Zeynep kızıma...
Nice 11 aylar olsun canım, sağlıkla, huzurla...

Seyhan dedi ki...

Ada'ya kardeş Şart :)

Sevgiler

Seyhan dedi ki...

Özlemcim çok sağol.. İki çocuklular anlıyor halimden bak :)

Seyhan dedi ki...

İyi ki Denizcim çok sağol :)

Seyhan dedi ki...

Ah Özlemcim sevgileri eşit tabiki. ama Defne Nil'e yok saçımı istediğim gibi yapmadın, yok yemek yemedin, yok kıyafetine karıştın gerim gerim geriliyoruz. Onun için Zeynep henüz o gerginlikleri yaşatmayınca dinlenecek liman gibi geliyor bana. Ne versen yer. Ne giydirsen giyer. Saçı da yok :)

Öperim çok ..

Şenay- Doğam dedi ki...

Şu an yaşadığım endişelerim üzerine ne güzel geldi bu yazı :) Bende böyle diyecekmiyim Doğamın kardeşi doğunca..iyi ki geldin diyecekmiyim.

Seyhan dedi ki...

Şenay hamilemisin yoksa çok istiyordun biliyorum..dersin tabi eminim ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...