30 Ağustos 2013 Cuma

Bugün Cuma..




Cuma şarkımız şu olsun :) 

6 yorum:

flzpink dedi ki...

Maşallah, saçlar ne güzel :)
Senin için zor olmuyor mu? Ben heveslenip Eylül'ün saçını biraz uzatıyorum ama bakıcısına taratmadığı için pes edip kestiriyorum...
Hoş uzasa da bizim malzeme Defne'ninki kadar havalı değil :)

Seyhan dedi ki...

ben defnoşun saçlarını çok seviyorum onun için zor olmuyor:) kestirirsem çok pişman olurum onu bildiğimden zaman zaman Defne istese bile ben hayır kestiremeyiz diyorum :) yıkmak değilde kurutmak taramak falan zahmetli ama taramama izin seviyor. dolaşan saçlar açılsın diye bir sürü ürün kullanıyoruz. ama kıyamıyorum işte kestirirsek o bukleler gidecek. üstten düz geliyor çünkü onun için gittiği yere kadar uzun. okulda bitlenirse falan kestiririm artık :)

AdanınAnnesi dedi ki...

ayyy saçların güzelliğine öyle maşallah yaaa

ben şahsen hayran oldummm :)

ayak izleri-sevgi dedi ki...

defrem ne güzelsin sen ya.. maşallah.. kesme sakın seyhan.. bende direniyorum herkese.. yok vitaminin alırmış vucudun, yok sıkılırmış.. hayır efendim o da bende mutluyuz biz saçlarından.. :)

annesiningülü dedi ki...

o saçlar ne öyle ♥
maşallah ;)

Seyhan dedi ki...

sağol Emrecim :)


sevgi inan banada çok şey söylyorlar kesmem icin baskı var ama inatçıyı allahtan :)

Baharcım Öperim :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...