29 Ağustos 2013 Perşembe

Geç oldu ama tanıştık.. Lukapu


Benim için çok geç kalınmış bir tecrübe... Aman siz geç kalmayın...

Fotoğraf çekmeyi seven biri olarak, evdeki yazıcımdan kendi fotoğraflarımı kendim basıyorum. Fakat foto kitaplarla hiç tanışmamıştım. Zeynep Lâl 'in doğum günü fotoğrafları için düşündüm, hadi Defne Nil'e de yapalım. Eee Ömer'e de olsun derken nur topu gibi  3 Lukapu'muz oldu :)

Çok sevdim seni Lukapu tatil dönüşü 4 kişilik ilk tatilimizin kitabını basacaksın unutma :)




En sevdiğim üç sayfa gidenlerin ardında kalmakla ilgili bir takıntım var sanırım :) Eski hayatlarım da ne yaşadıysam artık :))))

5 yorum:

azra ecrin dedi ki...

kitaplarınız süper olmuş güle güle kullanın nereden yaptırdınız...

Seyhan dedi ki...

Azra Ecrin lukapu da yaptırdım şurada www.lukapu.com.tr

Eda Özer dedi ki...

çok güzel olmuş kitaplar anı olarak saklamak için çok iyi fikir :)

Seyhan dedi ki...

Hoşgeldin Eda :) bende çok beğendim çok güzel oldular gerçekten de

sevgiler

Adsız dedi ki...

merhaba,
çok güzel bir blog,yazınızın sonundaki cümle dikkatimi çekti,"önceki hayatlarımdan birinde" diye.konuyla ilgili güzel bir link,okumanızı tavsiye ederim.
http://antispiritualist.blogspot.com/2012/06/kurana-gore-reenkarnasyon-mumkun-mu.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...