1 Ağustos 2013 Perşembe

Hoşgeldin Ağustos..



Hııııım düşünelim ???
Bugün günlerden 1 Ağustos olduğuna göre, içler dışlar çarpımı yaparsak, doğum günüme 7 gün kalmış demektir :)

Annem yazmıyor ama ben büyüyorum. Mesela ayakta duruyorum, hemde ellerimi bırakarak. Adım atıyorum sonra.
Sonra konuşmaya çalışıyorum, konuşuyorum ama büyükler anlamıyor beni. Bebekçe bilmiyormuşlar. Annem ablama soruyor ''Defne sen bilirsin kardeşin ne söyledi? '' Ablam '' Bilmem anlamadım, ben bebekçeyi unuttum artık '' diyor. Hızlandırılmış Türkçe kursu almam lazım galiba.

Sonra ben babamı çok seviyorum. İşe giderken yada odadan çıkıyorsa hep ağlıyorum. Sarılmayı çok seviyorum, duygusal bir kişiliğim var yani :) Ablamla oynamayı çok seviyorum. Ablam bana Zeynepçim diyor mesela ne güzel di mi?

İşte böyle geçiyor günler. Doğum günüm yaklaşıyor annem bir şeyler hazırlıyor. Partide ne giyeceğime karar veremedim. Tütü diye bir şey varmış annem ondan giy dedi. Bilemedim yani. Olmadı bir alışverişe çıkarız kız kıza. Babam da poşetleri taşır :)

Ağustos'u seviyorum ben biliyor musun?



3 yorum:

turkuaz kıyılar dedi ki...

Aman ne tatlı anlatmış böyle bu minik kız:)

Ağustos'u sevmez mi? Ağustos bebesi Zeynepcim...

Parti kızı olacak annesi, giysin de şöyle bir salınsın ortalarda:)

pelin dedi ki...

ben de seviyorum ağustosu zeynepçim! :) bi de seni yesem olur mu? şööle gıdından! :)

Seyhan dedi ki...

Sağol Özlemcim pazar kutlayacağız hep beraber :)

Pelincim sağol gel pazar partimiz var istediğin kadar ye :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...