18 Eylül 2013 Çarşamba

Esniyorum Esniyorum Uyutmuyorlar Anne...


Defne Nil bu sabah okula giderken böyle dedi... '' Esniyorum Esniyorum Uyutmuyorlar Anne''

Bu sene okulda öğlen uykusu yok. Defne Nil öğlenleri uyumaya fazlasıyla alışık, saat 13 civarı yatıp 2,5-3 saat kadar uyur. Uyumadığı günler akşam üzeri huysuzlaşırr, çatacak yer arar.. Demek ki vücudunun hala uykuya ihtiyacı var..

Normalde akşamları  21:30 da uyuyor ama iki gündür 20:30 u zor bulduruyor.. Hatta ilk gün akşam yemeği yerken esniyordu :( Bana kalsa uyumaya devam etsin, ama bana kalmıyor işte :(




 
Bir devir daha böylece kapandı.. Uyuyan güzel uyandı :(

Not: Bugün serviste gelirken 20 dakikalık yolda uyumuş. Servisten iner inmez '' Anne ben yolda biraz uyudum dinlendim '' dedi.. Ağlatacak bu çocuk beni :(((





15 yorum:

Deniz dedi ki...

Büyüyor :)

Seyhan dedi ki...

Büyümesin :(

pelin dedi ki...

off offf defnecik hayat böle artık..bak otuz oldum ben de esniyorum esniyorum ama uyutmuyolar.. :(

evet biraz geç büyüsünler be seyhancım..el kadar çocuklarla ortak dertlerimiz olmaya başladı artık....

Burcu1anne dedi ki...

Yavrum benim yaaa kıyamam ki ona :(

Seyhan dedi ki...

ah Pelincim vallahi haklısın el kadar çocuk uykuya ihtiyacı var ve malesef okul sistemi uyutmuyor saçmalığa bak.. offf

Burcucum bende kıyamıyorum dün serviste gelirken 15 dk uyumuş servisten aldım anne ben uyudun biraz dinlendim diyor çocuk .. ağlayacaktım ya :(

yeliz dedi ki...

aslında 2009 lulardan aileden talep gelenleri 1 saat uyutabilirler sizin gibi veliler varsa iletişime geçip okul yönetiminden talep etseniz yazık ya insan kıyamıyor bütün gün esneyip uykusu gelen bi çocuk yaptığı aktiviteden e kadar zevk alırki

Seyhan dedi ki...

Yeliz geçen sene bile sınıfında uyumayan çocuklar çoktu. Galiba bu yaş için bir çok veli uyumasın akşam erken yatsın derdinde. Okul çoğunluk uyumadığı için etkinliğe devam ediyor bizimki eksik kalıyor ama bir kez daha yazabilirim müdüre bakalım belki bir alt grupla uyuturlar.

yeliz dedi ki...

açıkçası benim oğlumda o uyumayan gruptan uyku saatleri var o süre içinde yatağında duruyor dinleniyor ama yurt dışında 4 yaş sonrasını uyutmadıklarını biliyorum bizim kreşte 5 yaş grubunu uyutmuyolar sadece

Sihirli Günce dedi ki...

Canım yaa biz bile uykumuzu alamayınca işler çok zor yürüyor o ne yapsın.Uykuyu seven biri olarak destekliyorum Defne'yi:))

Köpürcük dedi ki...

Seyhan geçen yıl sevdeyi de uyutmuyorlardı tüm gündü, çocuk perişan oluyordu. Öğretmeniyle görüştüm, yemek sonrası 1 saat uyuttular çocuk kendine geldi. Dediğin gibi her ailenin uykuya bakışı farklı bence öğlen uykusu yapan çocuk akşam daha çabuk ve güzel uyuyor. Huysuzluğu az oluyor..

Çok çabuk büyüdüler be..

Seyhan dedi ki...

Yelizcim okulla konuştum gün içinde uyku belirtisi göstermiyor,zaten çocuklarda yorgunluk olduğunu sezersek hemen sakin aktivitelere geçiyoruz falan dediler velhasıl uyumayacak. 2 hafta olmak üzere zaten ufaktan alıştı .. napalım bu işte böyle oldu

Seyhan dedi ki...

Sihirli günce gerçektende Zeynep için gece 1500 kere kalkınca sabah burnumdan soluyorum resmen o hesap yani uyku gibisi yok.. Bak gözümden akıyor mesela :)

Seyhan dedi ki...

Şeydacım üsttede yazdım bizimkin uyutmuyorlar. O da alıştı yavaş yavaş.. Mecburen oldu ama napalım..

Sevgiler

Beyaz Sır dedi ki...

Eeee keşke tam gün anaokulua yollasaydınız, yazık çocukcağıza. Ben bu sene yarım gün öğretmeniyim ama benim geçen senekiler tam gündü. 12.15'ten saat 3e kadar uyuyorlardı.

Seyhan dedi ki...

Seneye okula başlayacak tam gün gitmek zorunda onun için hatta 1,5 yıldır tam gün gidiyor ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...