30 Eylül 2013 Pazartesi

O işin aslı öyle değil :)

Geçen cuma bir ilk yaşandı .Defne Nil Nisan'lar da kaldı. Füsun bloğa bir yazı yazmış ama o işin aslı öyle değil :)

Çoook uzun zamandır, her gittiğimizde kızları birbirinden zor ayırıyorduk. Defne Nil ''ben gitmeyeceğim, burada kalacağım'' diyerek ağlarken,  Nisan'da ''gitmeyin'' diye ağlıyordu. Her seferinde ''bak pijaman yok, başka bir gün geliriz'' diye diye ikna edip kandırıyorduk.

Geçen hafta bizim şirket yemeğimiz vardı ve kızları bir yerlere sepetlememiz gerekiyordu :) Bende bir ampul yandı, hemen Defne Nil Nisan'lara, Zeynep Lâl'i babaanneye .. Füsun'a sordum tabi ki dedi. Plan işleme kondu.

Okul çıkışı Defne Nil Füsun'a bırakıldı. Beraber Nisan'ı okuldan almışlar. Okul bahçesinde biraz eğlence evde biraz eğlence kurabiye süt saati, oyun derken uyku saati gelince bizimki ağlamaya başlamış. Ben evimi özledim, annemi özledim babamı özledim... O kadar çok istekli gitti ki böyle bir tepki beklemiyordum açıkçası. Günler öncesinden Tostoramanlı pijamasını hazırladık. Bir hafta boyunca okulda arkadaşlarına ve öğretmenlerine ''ben cuma günü Nisan'da kalacağım ''demiş. Herkese Nisan'ın ikiz yatağında yatacağını anlatıp duruyordu. Füsun sağolsun uzun bir süre idare etmiş, Bizi rahatsız etmek istememiş fakat benim zilli artık koltuk arkalarına girip avaz avaz ağlayıp, çıkmayı reddedince sonunda bizi aramış.


Önce ben izah ettim. Çok isteyerek gittiğini, şuan dışarıda olduğumuzu ama eve dönerken alabileceğimizi anlattım. Ağlamamasını tembihleyip.. ''Sen biraz yat uyu, biz eve geçerken muhakkak alacağız'' diyerek kapattım. İkna olmuş gibiydi.. Ama olmamış..

Bir süre sonra yine telefon çaldı. Bu kez babası konuştu.. O anlattı ''sen uyu, ben eve geçerken seni uykunda kucağıma alıp eve götüreceğim'' dedi. Sonunda bizimki biraz sakinleşmiş.


Ama Füsun'un kucağından inmemiş. O ağladıkça Nisan üzülmüş, ''Anne sarıl Defne'ye sırtını ov''  demiş kuzum :) Sonra Nisan'ın odasında bir süre oynayıp uyumuşlar.. Fakat Füsun gece yarısı kısık bir ağlama sesi ile uyanmış :(  Bizimki uyanmış, yatakta sessiz sessiz ağlıyormuş. Füsun yanına uzanmış elini tutmuş sarılarak uyumuşlar. Ama hep temkinliymiş. Eliyle ayağıyla Füsun'a dokunuyormuş. Gitti mi diye kontrol ederek, uzun bir sürede yeniden uykuya geçmiş..

Velhasıl kızlar partisi yapacağız. Ben Nisan'da kalacağım diye kafamızın etini yedi. Ama durum bu. Sonsuz sabırlı arkadaşım kızımı koynunda uyutup çok güzel idare etti...

Hatta Nisan anne anne dedikçe Defne Nil bende '' sana anne diyebilir miyim?''  demiş :) O gece iki kızı vardı Füsun'un ama biri birazcık huysuz :)

Akşam ağlak kızımıza bakan arkadaşım.. Sabah bize mükemmel bir kahvaltı hazırlayıp kahvaltı sonrası emaneti öpüp teslim etti :) Bir daha pijama partisine tövbe etmiş olabilir. En azından 10 yaşına kadar falan :)

O gece sabahlara kadar yer, içer, gezeriz derken.. Defne Nil durmadı, gece uyanır almak zorunda kalabiliriz dedik. Üstüne babaanne arayıp saat 24 oldu Zeynep Lâl hala uyanık deyince.. Külkedisi misali 00:30 da eve gelmek zorunda kaldık..


 2 Çocukla anca bu kadar oluyor ona da şükür... 

14 yorum:

defne dedi ki...

oof :) tek çocuğum da olsa durumunuzu anlıyor ve geçmiş olsun buna da şükür diyorum :))

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Canım benim yaaa her zaman kalabilir 10 çok geç :)))

Elifim uyurken dedi ki...

ay kıyamam hem defne nil'e hem size..

inşallah büyüdüklerinde bol bol gezersiniz..

annesiningülü dedi ki...

ah büyüseler de gezmelere başlasakkkk dermişimmm :D
bizim bırakacak kimsemiz yok sevinsem mi? üzülsem mi? bilemedim :D
Yaşanacaklar aynı olurdu galiba ;)

Seyhan dedi ki...

Merhaba Defne ne güzel adın var :)

İki çocuk tek çocuk pek fark etmiyor düzenlerini bozduğun anda böyle şeyler yaşıyorsun işte, Aarada sırada bu kısa kaçamaklar bize de iyi gelmiyor değil yani :)

Sevgiler

Seyhan dedi ki...

füsuncum peki sen kaşındın bu cuma boş musun? :))))

Seyhan dedi ki...

Özlemcim aslında babaannesinde kalıyor evden ayrı kalmışlığıda var yani ,ve Füsun ve Nisan'ı 9 aylıktan beri tanıyor kardeş gibiler ama olacağı varmış işte denemeden bilmezdik :))

Seyhan dedi ki...

Baharcım bizimde pek yok aslında bir program yapmaya kalkınca tırım tırım aranıyoruz teyze babaanne, onlarda zor oluyor, babaannemiz sağolsun bakıyor ama sonuçta onlarda belirli bir yaşta, onlara da yüklenmek istemiyoruz. Kırk yılda bir bırakıyoruz. En iyisi yatılı bakıcı bence bulsak mı birini :)

AdanınAnnesi dedi ki...

Ayy kıyamam Defne ye ben :((

Burcu dedi ki...

Seyhan alışır bence daha yaşı küçük. Arda mesela birilerinde kalmak için can atıyor, biz de sadece 2 arkadaş adını verdik sadece onlarda bazen kalabilirsin diye :) Bu sefer de evde yüzünü göremiyoruz :))

biricitconsungunlugu dedi ki...

cocuk bakımı gercekten cok zor Allah bağıslasın uzun omurler versin:) darısı bekarların basına:)
mimledim seni, sevgiler:)

Seyhan dedi ki...

Emrecim bizde kıyamadık ama, emin ellerde olduğunu bilip, Füsun'unda en az benim kadar ilgileneceğini bildiğimden pekte üzülmedim yani :)

Seyhan dedi ki...

Burcucum bizimkide pek hevesli onda kalayım bunda kalayım okulun yarısını sayıyor:) Bende izin vermiyorum tabi. Bildik yer olmalı, zaten 4 yıllık arkadaşında bunu yaptıysa, yeni okul arkadaşında neler yapar:) bir süre izin vermeyeceğim galiba, kendisi istedi ve verdiği tepkinin fazla abartılı olduğunu anlasın diye düşünüyorum..

Seyhan dedi ki...

Hoşgeldn Yasemin yoksa Biricit'mi desem :)

Gerçekten zor, ama bi o kadarda keyifli. Darısı başına diyorum.. Mimi gördüm en kısa sürede yazıyorum..

Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...