16 Eylül 2013 Pazartesi

Tarihe Not..

Yaz ayını bir çocuk ve bir bebekle geçirmek ne zormuş. İkisine de yetebilme çabası, kimseyi kayırmadan idare edebilme gayreti. Ne kadar yıpratıcı, ne kadar yorucuymuş. Defne Nil üçer haftalık iki dönem yaz okuluna gitti. Son dönemde biz yollamak istemedik. Biraz evde kalsın, evi ve kardeşini özlüyor. Bizimle de vakit geçirsin dedik. 2 aydır evdeydi. Ama bu dönem benim için, bedenen ve ruhen epey yorucu geçti.

Yaptığımız aktivitelerden çok çabuk sıkılıyor. Neredeyse 5 dakikada bir yeni bir şey bulmamı istiyordu. '' Anne beraber yapalı'' ''Anne hadi oynayalım'' Sonuçta Zeynep Lâl'in fiziksel olarak daha faza ilgiye ihtiyacı var. Bölündüm, bölündüm bölündüm.. İkisini de aynı anda idare edeyim, Defne Nil'e fazla yüklenmeyeyim diye çalışırken zaman zaman ipler koptu, kendimi avaz avaz bağırırken buldum.. Tabi o da bana ...

Aramızın çok kötü olduğu dönemlerde gözüm o kadar çok korktu ki. ''Benden nefret ediyor, beni sevmiyor, hiçbir zaman uyumlu mutlu bir anne kız ilişkimiz olamayacak''.. dedim durdum.

İnatçı, hırslı, dediğim dedik karakterini çok sevip, İnatçı hırslı dediğim dedik karakterinden nefret ettim..Ben kendimi yiyip bitirirken gelip boynuma sarılıp öpüp ''sen benim en sevdiğim annemsin '' :) dedi .. Bir küs bir barışık.. Liseli aşık modundaydık..

Zor bir dönemdi. Çok şükür bitti. Bugün yeniden okullu olduk ... Seni çok seviyorum bebeğim. Üzdüysem, kırdıysam affola...


5 yorum:

Grace Happy dedi ki...

çok masum ...

ŞAFAK'IN DÜNYASI dedi ki...

:) aynı duyguyu bende 1.5 aydır yaşıyorum. Korkunççç. Ama bir kaç yıl sonra harika olacak beraber oynarlarken eminim. Bunun ilk sinyalini ben bugün aldım . Bir oyuncak kavgaları vardı ki sorma :)

Seyhan dedi ki...

Grace Happy öyledir :) Ssvgiler

Şafakçım bizim iki kardeşin arasında sorun yok zaten uzun zamandır beraber oynuyorlar. sorun Defne ile benim aramda :(

Eda Özer dedi ki...

çok tatlı maşşallah :)

Seyhan dedi ki...

Sağol Edan kısım diye demiyorum tatlıdır :))))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...