13 Eylül 2013 Cuma

Tatil...

Eylülün ilk haftası dört kişilik ailemizin ilk tatilini yaptık. Bu sene tatili özellikle çok geçe bırakmaya karar vermiştik,  Zeynep Lâl 1 yaşını doldursun belki yürümeye başlamış olur diye düşünmüştük. Gerçekten de tam yaşında yürüyünce bizim için nispeten rahat bir tatil oldu.

Gloria Golf  kelimenin tam anlamı ile çocuk ve bebek dostu bir oteldi. Su kaydırakları, Oyun alanları, hayvanat bahçesi, bebekler için ücretsiz bez, biberon, mama aklınıza gelebilecek her şey tek telefonunuzla istediğiniz her yere getiriliyordu.  Ben tüm ihtiyaçları hazırlayıp stoklu gitmiştim ama elimi kolumu sallaya sallaya da gidebilirmişim yani :) Defne Nil'i kids clupten çıkaramadık.. Midilliye bindi, top havuzları, su kaydırakları, trombolinler aklınıza ne gelirse artık. Kesinlikle çok memnun kaldık ve çocuklu ailelere tavsiye ediyorum.

Benim gibi fotoğraf çekmeyi seven birinin makinasından hepitopu 40 fotoğraf çıktı :(  İki çocuklu olunca fotoğraf çekemez oldum. Bir kısmıda çepten çekildi ..  İşte tatilden kalanlar..





Düşünüyorum öyleyse varım :)















15 yorum:

Aktuelmoda dedi ki...

Ayyy maşallah nasıl da pıtır pıtır yürümeye başlamış,hadi inşallah Buğliş de doğum gününe kadar yürür.Bu arada şimdi farkediyorum canım Defne Nil senin resmen kopyanmış :) Maşallah iki fıstığa da.Anlaşabiliyorlar sanırım..

Fadis Hertelden dedi ki...

Çok tatlısınız, güzel bir tatil geçirmenize sevindim, fotoğraflar çok güzel:)

Hilal-AnnendenMektubunVar dedi ki...

harikasınız gittiğiniz yeri öğrensek belki bir gün bizde orayı tercih ederiz çocuklu aile olarak :) fotolar çok hoş. kızınıza da maşallah tam yaşında tıpış tıpış çok tatlı. sevgiler

Seyhan dedi ki...

Hasibe Defnoş bazı mimikleri ile tıpkı ben gerçekten de zaman zaman bende çok şaşırıyorum :)

Fadiş çok sağol çok keyifli bir tatildi

Hilal yazıda otelimiz kısmında link var üzerine tıklarsan otelin internet sitesine ulaşabilirsin.

Ayrıca yazının etiketlerinde de adını belirtmiştim ama yeniden yazayım :) Gloria golf Resort Antalya kesinlikle tavsiye ediyorum. Pişman olmazsınız ..

annesiningülü dedi ki...

2 çocuklar sorunsuz tatil "harika" :D
seneye otel adını alırım canım ;)

Seyhan dedi ki...

aynı dönemde gidelim Baharcım biz müdavimi olucaz galiba :)

Deniz dedi ki...

süper fotoğraflar.
Yalnız, gülümseyen şirin suratın nasıl o kadar inatçı olduğunu düşünmeden edemedim, ama aynısından bende de olduğundan çok iyi anladım :)

Seyhan dedi ki...

Maalesef Denizcim inatçı dediğim dedik, asla taviz vermiyor.. Zor yani zor işimiz :(

Eda Özer dedi ki...

maşşallah ne güzel kareler hep mutlu olmanız dileğiyle :)

Seyhan dedi ki...

Çok teşekkürler Eda sevgiler

annesiningülü dedi ki...

ay süper olur :D
o zaman yaz gelsin hemen ;)

Seyhan dedi ki...

İstanbul'da buluşamadık Antalya'da buluşuruz delimiyiz neyiz ya :))

annesiningülü dedi ki...

deliyiz ki :D

Cihan dedi ki...


merhaba, ben de bu yaz icin tatil arayisindayim. kizim Defne Nil'le ayni yasta. blogunuzda otelin yorumlarini okudum ama fotolariniz hep havuzda. hic denize girmediniz mi? Belek denizi dalgali oluyor diye biliyorum, bu konuda yorumlarini alabilir miyim? bir de otelin musteri kitlesi nasil yani daha cok rus, alman turistler filan var miydi? tesekkurler :)

Seyhan dedi ki...

Merhaba Cihan..

Yazımda belirttiğim gibi sadece 40 fotoğraf çekmişim. Onun için deniz fotosu yok. Girdik tabi gayet güzeldi. Ama biz iki çocukla havuzu tercih ettik odamızın dibinde havuz ve kids club vardı. Denize gitmeye üşendik :) Müşteri kitlesi gayet nezih. Rus ablalar yok yani :)) Türk %30-40 civaridir. Gerisi muhtelif dünya ülkeleri. Biz haziran sonu yeniden gidiyoruz. Ne kadar memnun kaldığımı buradan anlayabilirsin. Başka otellerde riske girmeye gerek yok dedik :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...