2 Ekim 2013 Çarşamba

Blogger Buluşmaları Mimi

Sevgili  Biricit beni mimlemiş..Teşekkürler hemen yanıtlayayım :) 




Blogunuzun adı: Defne Nil & Zeynep Lâl  / www.defnenil.blogspot.com


Hangi ilde yaşıyorsunuz ve semtinizi söylermisiniz? İstanbul / Anadolu yakası


Blogger buluşmalarına katıldınız mı? Evet hatta şu yazılarımda paylaşmıştım. Davet edildiğim buluşmalara, lansman, eğitim, seminere gibi etkinliklere, kızlardan fırsat bulabilirsem katılmaktan keyif alıyorum.

Bulunduğunuz ilde bir blogger buluşması gerçekleşse katılmak ister miydiniz? İsterim blog aracılığı ile pek çok arkadaş edindim. Yenileri için her zaman yerim var :)

Sizce bir blogger buluşma etkinliği nasıl olmalı? Kesinlikle sıcak bir ortamda olmalı. Gruplaşma olmamalı birbirini daha önce tanıyan kişiler bir araya gelerek kendilerini diğer davetlilerden soyutlamamalı. Konuşup kaynaşabileceğimiz samimi bir ortam oluşmalı, eğlenceli olmalı..

Sonuçta her zaman buluşalım kaynaşalım diyorum :) 
Cevaplamak isteyen olursa bu mimi tüm blogger arkadaşlara gönderiyorum.. 

6 yorum:

biricitconsungunlugu dedi ki...

tesekkur ederım yanıtladığın icin:) umarım guzel bulusmalarda denk geliriz sevgiler:)

annesiningülü dedi ki...

bari bir buluşma da denk gelsek ;)

NihanlaNisan dedi ki...

çok güzel olmuş. belki bir haftasonu sabah kahvesi için ben de denk gelirse 2,5 yasındaki kızım Nisanla katılmak isterim. .) Sevgiler herkese.

Seyhan dedi ki...

Ne demek ;) görüşmek üzere

Seyhan dedi ki...

Baharcım anca öyle görüşücez zaten ;)

Seyhan dedi ki...

Nihan neden olmasin illa bir organizasyona gerekte yok aslında kendimizde planlayabiliriz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...