25 Ekim 2013 Cuma

Blogum 7 Yaşında...

Sevgili blog seninle uzun süreli, seviyeli bir ilişkimiz oldu aferin bize :)

25 Ekim 2007 de ''Yeterince okudum, artık yazma vakti gelmiştir'' diyerek başlamışım. O zamanki blogum ''Pıtırcık'' Daha ortalarda çoluk çocuk yok. Yedim içtim, gezdim tozdum bloguydum.

Hamilelik, Defne Nil derken yeni bloga taşınma faslı.. Pıtırcık oldu Defnenil.

Gerçekten de çok iyi bir blog okuyucusuyum ben, yazarken çok iyi olamasam da. Öyle edebi bir dilim hiç olmadı, Okuyan bilgilensin diye bir kaygım, yada çok takipçim olsun diye bir çabam. Benim derdim içimi dökmekti. İyi kötü ne varsa yazmaktı. Kısacası kendime notlardı bunlar...

Bu blog sayesinde dostlar edindim ben. Oyun grubu annelerimiz vardı bizim bilen bilir. Onlar benim hayatımda arkadaştan öte oldular. Füsun, İlkay, Özlem... İyi ki varlar. Blog olmasa yollar kesişir miydi ?? hiç sanmam..

Bu kadar uzun süre düzenli bir şekilde yazabildiğime ben bile şaşırdım. Yay burcu malum ayran gönüllü, maymun iştahlı olur :) Bazı geceler eski yazılara dönüp okuyorum. Hafızamdan silinmiş şeyleri okumak garip geliyor, şaşırıyorum. Hele o fotoğraflar..

Defne Nil bebekken ayakları üşüdüğünde ayağını tutup ''oooo bujjj '' dermiş mesela unutmuşum. Okudum ağlamamak için zor tuttum kendimi.. Velhasıl iyi ki yazmışım seni blog.

Son zamanlarda fotoğraflarımızı ve hayatımızı çalan psikopat dışında hep iyi ki diyorum.

Ne zaman bitersin bilemiyorum. Sen de farkındasın zaman zaman ihmal edildiğini.. Dur bakalım biraz daha dur..


17 yorum:

Elifim uyurken dedi ki...

tebrikler nice 7'lere ..
iyiki yazıyorsun bence.
ve bende bu vesile ile iyiki seni ve blogunu tanımışım diyorum.

Burcu1anne dedi ki...

Nice mutlu güzel seneleriniz olsun canım.Zaman ne kadar çabuk geçmiş,maşallah size :)

Ruzgar ve annesi dedi ki...

Blog da bir evlat gibi değil mi, arada ihmal edilseler bile. Nice nice yaslara o zaman. IG geldi blog gözden düştü. Ama yeri doldurulamaz bence o yüzden bırakma:)

flzpink dedi ki...

Bloğa yazarken hep aklımda kalacağını düşündüğüm şeyleri unutmuş olduğumu ben de fark ediyorum zaman zaman...
Nice 7 seneler dilerim...
Siz yazın biz okuyalım, güzel kızlarınızı görelim, iki çocuğa heveslenelim :)
Sevgiler...

defne dedi ki...

mutlu yıllar :)

yeliz dedi ki...

Nice yıllara ne güzel ben emek harcayanlara yazanlara hep keyifle bakıyorum çok mutlu oluyorum okudukça sevgiler

sekermutfağımız dedi ki...

Seyhan'cım daha nice 7 yıllar olsun .Keyifle okuyorum seni ,kızları.Nice nice yıllar dilerim ,keyifle,mutlulukla
Çok öpüyorum,sevgiler Nebiye

Gülşah'la Hayata Dair dedi ki...

Daha nice yıllara blog ile Seyhan.
İyi akşamlar.

AdanınAnnesi dedi ki...

Yaz tabi yaZ
burası olmasa nerden bulurdum sizi :)
kızlara çoook büyük hatıra burası

gunes arslan dedi ki...

nice keyifli ve güzel senelere :)

ŞAFAKIN DÜNYASI dedi ki...

nice yıllara canım

turkuaz kıyılar dedi ki...

Öperim arkadaşımmm...
Hakikaten be Seyhan'ım bloglarımız olmasa kesişir miydi yollarımız???
Kader kısmet tabii ama iyi ki tanıdık birbirimizi...
Uzun uzun yazarım şimdi hislerimi ama biliyorsun zaten, seviyorum sizi çokkk...
Yaz arkadaşım yaz...çok güzel anılar bunlar...
Nice yıllara Defne Nil&Zeynep Lal...

sezen Parım dedi ki...

Canım nice nice 7 senelere.
Hep mutlu anılar biriktirmen dileğiyle...
Sevgiler

annesiningülü dedi ki...

nice yıllara canım beraberce :)
ihmal hep var ama toparlarız bence ;)

Seyhan dedi ki...

çok teşekkürler arkadaşlar iyi varsınız ve bu blog sayesinde tanıştık..

Seviyorum hepinizi

maviye iz süren dedi ki...

tebrik ediyorum nice yedi yıllara :)

Seyhan dedi ki...

çok teşekkürler Maviye iz süren :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...