7 Ekim 2013 Pazartesi

Yaza Veda & İlknur'un Dünyası Blogger Buluşması..

Cumartesi günü Kadıköy Balon Cafe 'de düzenlenen yaza veda buluşmasındaydım. Ev sahibimiz  İlknur'un Dünyası sitesinin sahibi sevgili ilknur tüm konuklarla tek tek ilgilendi. Katılan diğer bloggerların bir çoğunu daha önceden tanıyıp takip ettiğim için keyifli ve samimi bir ortam oldu. Kahvaltı, sohbet derken sponsor firmalarımızın hediyeleri dağıtılmaya başlandı. 

Blogger etkinliklerinde çeşitli sponsorlardan ufak tefek 
hediyeler alırız. Ama İlknur sponsorları ve hediyeleri ile resmen noel baba gibiydi :) Sepetler, Kutular, paketler, biz bitti derken bir yenisini verdi. Elimiz kolumuz doldu taştı. Evlere nasıl gideceğiz diye düşünmeye başladık :) 


Noel Anne İlknur :) 

Hatta bir televizyon çekişi bile yapıldı.  Sezen'in fıstığı Duru minik elleri ile Müge'yi çekti..
 


Buluşmanın hamişleri Nebiye ve Makyajlı kareler 


Çok keyifli ve bol sürprizli gün için Başta İlknur hanıma ve sponsor olan tüm firmalara çok teşekkürler..























17 yorum:

Füsun Ün dedi ki...

Noel anne bayıldım :) Gerçekten öyleydi ama çok güzel bir gündü...

biricitconsungunlugu dedi ki...

tanıstığımıza memnun oldum canım cok guzel bir etkinlikti yine gorusmek uzere :)sevgiler

Seyhan dedi ki...

:) Evet Füsuncum yeni yıl erken geldi bence :)

Yasemin pek konuşamadık ama bende çok memnun oldum yine görüşürüz umarım..

Sevgiler

Büşra Kahveci dedi ki...

Seni tanımak güzeldi :)Çok keyifli bir gündü.

Seyhan dedi ki...

Foto şipşak Büşra, Bi fotoğrafımızı çeker misin? :) Seni tanımakta çok güzeldi. Ben seni zaten tanıyorum o ayrı :) Gece gece kanıma giren fotoğraflarından ..

Sevgiler

Büşra Kahveci dedi ki...

Ahh canım ya :)) Her zaman fotoğrafınızı çekerim merak etmeyin :) Ben de seni daha yakından tanımış oldum.Süperdi..En yakın zamanda görüşmek üzere..

Etkaca dedi ki...

Orda olmayı sizlerle tanışmayı ve bu hediye yağmurunu bende çok isterdim :) belki başka bahara:)

Burcu1anne dedi ki...

Çok ama çok güzel bir etkinlikti gerçekten,süper birgün geçirdim kızlar sizlerle.Yeni arkadaşlar edindiğim içinde çok memnunum gerçekten.

ilknurundünyası dedi ki...

Noel anne harika bir sıfat bayıldım...
NOEL ANNE ilknur'dan hepinize kokulu öpücükler:)

Bademle Buduk dedi ki...

tanıştığımıza çok ama çok memnun oldum, çok keyifliydi

makyajlı kareler dedi ki...

Tanistigimiza cok memnun oldum canim cok güzel bir gundu. Tekrar görüşmek dilegiyle:))))

Seyhan dedi ki...

Etkaca br dahaki buluşmaya neden olmasın :)

Burcucum bu akşam görüşmek üzere sohbete devam :)

Seyhan dedi ki...

İlknur :)bende öperim Sevgiler

Bademle Buduk, makyajlı kareler bende çok memnun oldum kızlar, görüşmek üzere takipteyim :)

Elifim uyurken dedi ki...

ah ben kaçırdım :-(
çok istememe rağmen çocukların başka programları ile çakıştı ayarlayamadım.
bir sonrakinde inşallah.
eğlenmenize çok sevindim..

Seyhan dedi ki...

Sagol özlemcim keşke ayarlayabilseydin :( Neyse yine buluşuruz elbet :)

Gülsen Doğan dedi ki...

tanıştığıma memnun oldum canım İstanbul blogger şehri anladıAnkaraya ön ayak olmalıyım demi ya

Seyhan dedi ki...

Gülşen bende çok memnun oldum. Ankara'lı bloggerların canı yok mu:) Hadi bir buluşmada senden bekliyoruz:)

Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...