20 Kasım 2013 Çarşamba

Gittik Geldik.. Londra



Bizim tatiller hep kısa, hep kaçamak, hep ateş almaya geldim der gibi...
3 gün koca şehir, biter mi bitmedi tabi ki ...

Yine de tahminimden iyi gezdik. Hava gayet iyiydi, hatta güneşliydi. Soğuk, gri şehir bize güzel yüzünü gösterdi. Otelimizin konumu çok merkeziydi, işimiz epey kolaylaştı.

Noel hazırlıkları başlamıştı. Işıl ışıl sokaklarda gezdik. London eye'e çıktık. Çok istediğim Notting Hill'i rotamıza ekledik.




 Notting Hill



Oxford Street


Tower Bridge


Elimde kitabım, kulağımda bu şarkılar .. Çok sevdim seni Londra... 
Sen merak etme, yine gelirim...

11 yorum:

Gulcin dedi ki...

1 aydir Londrada yasiyorum ama henuz bunlarin hepsini goremedim inanin o yuzden cok guzel gezmissiniz:) Niceleri olsun :)

sezen Parım dedi ki...

Evet biraz kısa olmuş. Ama şahane gezmişsiniz. Tekrarları olsun inşallah :)

turkuaz kıyılar dedi ki...

Fotoğraflara bayıldım Seyhancım...
İki çocuk annesi arkadaşıma bak, fıstık fıstık maşallah...
Ne iyi etmişsiniz...
Tower Bridge pozunuza da kocaman maşallah:)
öperim...

Elifim uyurken dedi ki...

süper zamanlama olmuş bence.
ne güzel devamları gelsin inşallah..

ayak izleri-sevgi dedi ki...

ne iyi yapmışsın.. resimler çok güzel.. ışıl ışıl...

Füsun Ün dedi ki...

Arkadaşım taze aşıklar gibisiniz maşallah bir daha ki beraber olsun diyelm mi?? ;)

Seyhan dedi ki...

Gülçincim takıldığın bir şey olursa bana sorabilirsin :)))

Seyhan dedi ki...

Sağol Sezencim inşallah uzun uzunda gider gezeriz kızlar biraz büyüyünce :)

Seyhan dedi ki...

Özlemcim görüşemedik özleştik bak.

Bu arada ben 6 kilo verdim fıstık gibi olmadım ama idare ediyoruz:)

Çok sağol öpüyorum çoooook

Seyhan dedi ki...

Sağol Özlemcim inşallah öpüyorum çok

Seyhan dedi ki...

Füsuncum tabiki kalabalık daha keyifli olur valla. cümbür cemaat gidelim :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...