12 Kasım 2013 Salı

İki satır not edelim ...

Ah be blog yazamıyorum oysaki hep aklımdasın vallahi.. Zeynep bilgisayarı açtığım anda masanın üstende alıyor soluğu, o uyurken de iş güç işte yine üvey evlat oldun ne yapalım...

Aslında çok keyifli geçiyor günler. Zeynep ballandı tatlandı görme, zorla sevdiriyor kendini, gelip sarılıyor, öpmeyi öğrenmiş öpüyor. Kocaman gülüyor. Sıkıyorsa sevme cinsinden oldu anlayacağın. Eee seviyoruz bu durumda evlat nede olsa :)

Ufaktan dillenmeye başladı, kendi kendine anlatıyor uzun uzun, dıgıl dıgıl avanak Avni misali :)  Söylediğimiz kelimeleri tekrar etmeye çalışıyor, başarıyor da. Getir götür işleri yapıyor. aç kapat, al ver ne desek anlıyor. Anlıyor anlamasına ama yapmıyor orası ayrı. Ablası kılıklı tırmanma şampiyonu. Mesela masaya çıkıyor ama hakkını yemeyeyim inmesini de biliyor. Yok inemedi mi ''Anneee anneee'' sesleniyor ..

Yemesi içmesi ablasına göre çok daha iyi. Yemek istemiyorsa kafasını iki yana sallamak sureti ile kendini açıkça ifade ediyor. Karnı acıkınca mutfağa gidip erzak dolabından bisküvi paketini alıp bana getiriyor. Yada ekmek torbasını .. Her bebek gibi ekmek kemirmeyi yemek yemeye tercih ediyor.

Defne eve gelince ilk işi ablasına sarılmak oluyor. peşinden ayrılmıyor Defne nereye kuyruğu oraya.. Salondaki orta sehpanın çevresinde yakalamaca oynuyorlar mesela çığlık çığlığa ..

Aslan burcu ama sanki içine bir balık kaçmış. Duygusal sarılmayı öpmeyi çok seviyor. Bu akşam dışarıdan köpek uluma sesini duydu inanmazsın yarım saat ağladı. Dışarıyı gösterip ''koktu'' deyip kucağımdan inmedi.. Yüksek sesten çok korkuyor matkap, inşaat seslerinde resmen hüngür hüngür ağlıyor ..

Göz kırpmayı öğretmiş babası, gözlerini açıp kapatıyor.

Zaman akıp geçiyor, fotoğraf çekemiyor ve not alamıyorum :(

İşte öyle böyle büyüyor.. 1 yaştan sonrası akıp geçecek diyordum bak 15 ayı bitirdik bile..



10 yorum:

annesiningülü dedi ki...

nedir bu zillilerin bizi bilgisayar başına oturtmaması ya :)
blogta son bir senedir en çok geçmişe gidiyorum okuyorum... iyi ki de yazmışım diyorum, şimdi yazmıyoruz ya akılda da kalmıyor yazalım bence. ileri de biz kazanacağız :D

GeCe dedi ki...

Bilgisayar açmak benim için de çok zor hele resimleri aktarma işi işkence yakında nasıl yapılacağını unutacağım. Telefonda blogger app ve tarayıcı ile idare ediyorum. 15 ay olduğuna inanamıyorum ne çabuk geçti maşallah

turkuaz kıyılar dedi ki...

Kuzummm...
15 aylık olmuş Zeynep'im...
Maşallah...
çok özledim sizi canım ya,çok...

Tarkanın Annesi dedi ki...

çok tatlı olmuş maşallah hep güzel günleri olsun kızlarının inşallah

ayak izleri-sevgi dedi ki...

zzeynepp gel bende seveyim seni teyzem.. koklayım o güzel gıdışından seni.. maşallah sana..

Seyhan dedi ki...

Ah Baharcım yazmayı çok isteyip fırsat yaratamıyorum. Unutuyorum her şeyi :(

Seyhan dedi ki...

Gece bende cepten takip ediyorum. Yorum yazmak işkence geliyor oradan sonrada unutuyorum hele post yazmak imkansız.. Sessiz sessiz takipteyim anlayacağın :)

Seyhan dedi ki...

Özlemcim buluşalım artık bizde çok özledik

Seyhan dedi ki...

Teşekkürler Sibelcim

Seyhan dedi ki...

Sevgi gel sev vallahi bizim kapımız açık çok severiz misafir :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...