30 Kasım 2013 Cumartesi

''Kahve bahane hediyeleşme etkinliği'' hediyelerim..

Yeni yıl yaklaşırken bende hediyeleşme isteği artıyor. Takip ettiğim bloglardan Cansanat'ın  kitap ve kahve sevenler için düzenlediği etkinliği görür görmez, tam benlik diyerek hemen kaydoldum. Eşleşme yapılınca hiç tanımadığım biri çıkacak diye beklerken, zaten takip ettiğim bloglardan  Nisan'ın annesi Nihan'la eşleştik..

Dün kargodan hediyelerim geldi ve gerçekten çok beğendim.  Kitap arşivimde bulunmasını istediğim bir çapulcuya alınabilecek en güzel kitaplardan :) Gezi Direnişi   Ve Nihan '' bu kadın iki çocukla sıcak bir şey içemez, dur ben termos bardak alayım'' deyip olayı kökten çözmüş. Kahvelerim (birazını tükettim bile) diğer hediyeleri ile paketimi çok sevdim .. Çok teşekkürler Nihan umarım sende benim paketimi seversin ...



2 yorum:

NihanlaNisan dedi ki...

Bu vesileyle tanıştığımıza çok memnun oldum tekrar, nazik sözlerin için de çok teşekkürler.) Yeni yıl, çikolata tadında, kitap keyfinde ve kahve sıcaklığında gelsin sizlere inşallah, sevgiler .)

Seyhan dedi ki...

Güzel dileklerin için çok teşekkürler Nihan :) Bende çok memnun oldum. Çok yakınız umarım yüz yüzede görüşürüz..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...