21 Kasım 2013 Perşembe

Nisan & Zeynep Lâl...






10 yorum:

Kerime Günaydın dedi ki...

çok tatlısın sen Zeynep Lal :) yerim seni.
ablanın küçülmüşleri de yakışmış sana :)

Füsun Ün dedi ki...

Ağlarım ama yaaaaaaaaaa canımsınız sizzzz

elif dedi ki...

Eveeeettt. Bazen sırf yeni bişey giysin diye alışveriş yapıyorum ben ufaklığa:)

elif dedi ki...

Eveeeettt. Bazen sırf yeni bişey giysin diye alışveriş yapıyorum ben ufaklığa:)

ayak izleri-sevgi dedi ki...

ya nasıl bişiy bunlar..ikisi de birbirinden şeker.. maşallah..
bizim küçülenleri de kuzeni giyiyor.. yepyeni küçülüyorlar zaten..

Seyhan dedi ki...

Sağol Kerime ablası öperiz seni :)

Şu göze kaçan tozlara bi çare bulmalı füsuncummmm :)

Elif bizde aynı şekildeyiz valla.. Yazık deyip yeni şeyler alıyoruz :)

Sevgi ikisi de çok tatlı ve çok benziyorlar. Hamileyken Nisan'a çok baktım galiba :)

annesiningülü dedi ki...

ablalar da kıskanıp miniklerin kıyafetlerine girmeye çabalarlar :)
bu bir bizde mi var :D

İlknur M. dedi ki...

Maşallah miniğe ...
kıyafet konusunda ablalar mı şanslı minikle rmi bu durum da :)

Seyhan dedi ki...

Baharcım Zeynep'e bir şey alalım ufacık tefecik zaten Defne görür görmez anne bana mı aldın diyor:) Sence bu sana olur mu diyorum. Denemeye çalışıyor. Yağmurla aynı model yani :)

Seyhan dedi ki...

Valla İlknur bizim ablamız daha şanslıydı Zeynep'e o kadar da almıyorum. Çok önemli bir eksik yoksa, önemli bir gün vs. İdare ediyoruz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...