20 Aralık 2013 Cuma

2 Çocuklu Anne Notları 6

İki çocuklu olmak her zaman süper değil !!!

Bak anlatayım da dinle..

Defne Nil geçen hafta hastaydı, yazmıştım.  O hastayken Ömer iki günlüğüne şehir dışındaydı. Hastalıklar hep baba evde yokken gelir zaten. Perşembe gece saat 00:30 Defne Nil'in ateşi 40,3 zangır zangır titriyor. Soydum, paranox verdim düşmüyor. Ben pek panik olmam,  rahatımdır aslında. Yapılması gerekenleri bilir uygularım. Ama ben bir panik oldum. Bir panik oldum anlatamam..

Ben - Defne kalk bebeğim, çok kötü oldun hastaneye gidiyoruz. dedim ..
Defne - Ama Zeynep ne olacak? dedi.

Beni bitirdi... :(

Zeynep uyuyor ona kim bakacak. İşte asıl panik olma sebebim bu oldu. Tek çocuk olsa Defne'yi alır hastaneye giderim, gerekirse yatış alırız orada kalırız.Bir şekilde düşer o ateş biliyorum.

Ama Zeynep ne olacak ?

Gece yarısı ona kim bakacak. Belki hasta çocuğu değil sağlamı düşünmem saçma gelecek ama, benim o an düşündüğüm tek şey oydu. O saatte çok samimi olmasam da karşı komşumun kapısını çaldım. Eşi açtı, görünce ters bir şey olduğunu anladı zaten. Hemen komşum bize geçti. Ben Defne'yi hastaneye gitmeden bir kez daha duşa soktum. Giyindik. Bizi bekleyen kuzenim eşiyle en yakın acile gittik.

Biz gidene kadar ateş nispeten düştü. Orada bir süre daha durduk, iğne korkusuna serum taktırmak istemeyen Defne ağlamaya başladı. Zaten serum 1,5 saat sürecekti. Zeynep ne olacaktı, Komşum, kuzenim sabah ikisi de işe gidecekti. Saat 01:30 olmuştu.1,5 saat daha kalsak, eve gitmemiz 03:00 olacaktı. Kafada kırk tilki...

Sonunda doktor ''ateş düştü zaten, uyguladığınız tedavi doğru. Aynen devam. Seruma gerek yok, istemiyor zorlamayalım'' deyince eve geldik.

Zeynep ne oldu?

Uyanmış, komşum süt yapmış, onu görünce tanımayıp ağlamaya başlamış. Kucağına almış salonda gezerlerken biz geldik ..

Acil durumlarda tek çocuk kolay, iki çocuk zormuş..
Çok gezen koca makbul değil.
5 dakikada kapıda biten kuzenler can.
Ve komşu şartmış :)


Kötüye hazır ol diye yazdım. Yoksa hala #Kardeşşart :)

26 yorum:

turkuaz kıyılar dedi ki...

Ahh arkadaşım yaa...valla doldu gözlerim...
Nasıl bir gece geçirdiğini tahmin edebiliyorum,neler hissettiğini...
Bak ne diyeceğim;aynı apartmana taşınsak nasıl olur:) hep beraber büyütebilsek şu yavruları ne güzel olurdu değil mi?
Öpüyorum arkadaşım,komşu olamasak da sen yine de hep aklında tut bizi olur mu ?

dilek iner dedi ki...

aynen arkadaşım iyi şeylerin yanında, zor şeyler var.Hepsi de anneye zor!!!

Elifim uyurken dedi ki...

içim fena oldu okurken yaa.
okurken koşup sarılabilseydim , yanında olabilseydim dedim hep..
rabbim daha kötüsünü vermesin.

Şafak KaradenizKilimcigöldelioğlu dedi ki...

çok geçmiş olsun canım

pelin dedi ki...

geçmiş olsun seyhancım..zormuş gerçekten de..allah tekrarından sakınsın..ben tek çocukla panik olurdum sen ne güzel idare etmişsin..

FATMA SAMSA YILMAZ dedi ki...

evettt Seyhan % 5 lik ikinci çocuk yapma şevkim sayende puffff bulut olup gitti :((

mutfakmevsimi dedi ki...

Biri beş buçuk biri üç yaşında iki kız çocuğu annesi olarak okurken içim sızladı...#Kardeşşart #İkiçocukzor

GeCe dedi ki...

Bir yandan deli gibi istiyorum bir yandan bu mevzular aklıma geliyor. Yaban ellerde kimsemiz yokken nasıl yaparım diye. Çok geçmiş olsun tüm hissettiklerini yüreğimde hissettim allah bir daha yaşatmasın

Fadis Hertelden dedi ki...

Çok geçmiş olsun, komşu ya da yakınlarda bir akraba kesin şart, Allah kolaylık versin.

atlasinannesi dedi ki...

Mutlaka çok güzel tarafları da vardır, öncelikle onlara kardeş olma duygusunu tattırdınız ama dediğiniz gibi bu durumlar en zoru... Çok çok geçmiş olsun...

defne naz dedi ki...

Çok ama çok geçmiş olsun. Buna benzer bir durumu geçen gece bizde yaşadık ama bu sefer hasta olan bendim. Şiddetli ve geçiremediğim migren ataklarımdan bir tanesi tuttu.gecenin ikisi mecburen Defneyide kucaklayıp götürdük. bırakacak kimsemiz yok. Seni o kadar iyi anlıyorum ki... İnsan en çok böyle durumlarda dostlarını ve akrabalarını yanında istiyor.
Tekrar çok geçmiş olsun

Seyhan dedi ki...

Ah Özlemcim bir çocuk büyütmek için bir köy lazım diye bir laf var ya çok doğru valla. Keşke aynı sitede falan olsaydık ne kolay olurdu bazı şeyler.. Ama çok şükür bitti gitti. tekrarı olmasın :)

Seyhan dedi ki...

Dilekçim gerçekten iki çocuk zor ama keyifli yanı fazla. Böyle ufak tefek şeyler hemen unutuluyor allahtan :)

Seyhan dedi ki...

Özlemcim çok sağol vallahi aradın sordun zaten. Elini eksik etmedin üstümden gelmiş kadar oldun inan öpüyorum çok

Seyhan dedi ki...

Şafakçım çok sağol canım

Seyhan dedi ki...

Sağol Pelincim ,Kuzular hasta olmasın bizde panik olmayalı en güzel bişey :)

Seyhan dedi ki...

Fatmacım bak bugünde dedim sen bu yazıyı sil kafandan. Olmadı ben kaldırayım blogtan :) Kardeş iyi bir şey, tamam arada böyle şeylerde oluyor ama korkmasın gözün :)

öpüyorum çok :)

Seyhan dedi ki...

Hoş geldin mutfakmevsimi :) 2 kız annesi kader arkadaşım :) Zor kimse kolay diyemez hele yardımcın, akrabalar falan yoksa. Ama keyifli yanı çok fazla, beraber güldüklerini görmek, siliyor kötü geçen geceleri ..

Sevgiler

Seyhan dedi ki...

GeCe Senin durumunda zor, Ama hayat zaten zor.. Deli gibi istiyorsan zorluklar kolay gelir.. Hem bu tarz bir kötü bileşen. Babanın olmaması, hastalık vs.. çok sık olmaz herhalde .. Eşin çok seyahat ediyor mu bilmiyorum ama. Hep karamsar olmamak lazım dimi ama, yazdığıma pişman etmeyin yapın ikincileri :)

Seyhan dedi ki...

Sağol Fadişcim evet kesinlikle acil durumda lazım oluyorlar..

Sevgiler

Seyhan dedi ki...

Çok sağol Petek haklısın zor yanları var ama, beraber bir gülüşleri, bir oyun oynamaları tüm kötü şeyleri siliyor ve hep ''iyi ki'' dedirtiyor :)

Seyhan dedi ki...

Filizcim sana da çok geçmiş olsun. evet keşke hep arkadaşlar dostlar akrabalar yakın olsa ne kolay olur çocuk büyütmek, hem kendine küçük molalar vermek ahh keşke .. Kendine iyi bak sen, Hem bebişe hem kendine :)

annesiningülü dedi ki...

aynı durumlarda kalıp sağlam olanı düşünmek :( çok çok iyi anlıyorum

Seyhan dedi ki...

Baharcım canım kızlar hiç hastalanmasınlar, ikisini de düşünmeyelim ;))

elif dedi ki...

Ya benim de en ciddi korkum bu heralde, çok geçmiş olsun, bi daha olmasın inşallah..

Seyhan dedi ki...

Sağol Elif

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...