3 Aralık 2013 Salı

Bana Kalan Zamanlarda...


Şu sıralar okuduklarım..

Okumak için ödünç aldığım Serenad'ın gece yarısı 00:30 da bitirdim. Ulan çok saçma bitti bu, bir eksiklik var derken. Son elli sayfasının olmadığını fark ettim. Hemen instagram'da ''sonu ne olacak ya, meraktayım'' diye paylaşınca arkadaşlarımdan Banu. Üşenmeyip elli sayfayı WhatsApp'tan yolladı. Kitabı o şekilde bitirdim. Tarihimde bir ilktir not edelim..

Kitap okumak bir aşktır. Sizin gibi aşık arkadaşlarınız varsa,  sonuca bir şekilde ulaşırsınız :) 

Okuyorsan yeniden teşekkürler Banu :) 


3 yorum:

flzpink dedi ki...

Yaşasın teknoloji :)
Benim de sahaftan (sevinerek) aldığım, ucuza getirdiğimi düşündüğüm Grange kitabımın ilk 20 sayfası yoktu! Sağolsun kitap bulübündeki arkadaşlar giriş kısmını bana özetlemişti :)

Kitap okumaya ayrılan nicee uzun zamanlar dilerim...

elif dedi ki...

Şartlar farketmez diyorsun,okurum.. Ne güzel ya, şu sıralar benim elimde sürünüyor kitaplar maalesef..

Banu Erik Okutan dedi ki...

İyiki o akşam görmüşüm o fotoğrafı ve seni tanımışım 😘😘😘

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...