2 Aralık 2013 Pazartesi

Bingo ''Seni Anlayan O''


En güzel hediye sürpriz olandır...

Geçen hafta Hayat Kimya markalarından Bingo'nun yeni ürününün yer aldığı bu kutu, benim için beklenmedik bir sürprizdi. Fotoğrafta Zeynep  Lâl kitabı almaya çalışsa da, kitap kurdu ablası kitabı kaptı. Adil bir paylaşım yaptık, kaz tüyü yastıkta Zeynep Lâl'in oldu. :)

Reklam filmi televizyonda yayınlanmaya başladığından beri özellikle parfümsüz oluşu dikkatimi çekmişti, ne güzel düşünmüşler diyordum. Çünkü piyasadaki bebek-çocuk çamaşırları için satılan tüm sıvı ve toz deterjan yada sabunlarda parfüm var. Parfümsüz oluşu Türkiye'de bir ilk. Oysaki çocuklarda alerjik hastalıklar ve özellikle astım görülme oranı giderek artıyor. Ve astımlı çocukların kokuya karşı hassasiyeti bilinir, özellikle sigara dumanı olmak üzere bir çok koku astım krizine neden olabiliyor. Onun için parfümsüz oluşu çocukları hassas bünyeye sahip olsun olmasın, benim gibi pek çok annenin hoşuna gidecektir. Ayrıca hamileliklerimin ikisinde de, ilk 4 ay boyunca en ufak bir kokuda bile mide bulantıları çeken biri olarak. Keşke o zaman olsaydı da, kendi çamaşırlarımda kullansaydım dedirtti. Bence sadece çocuklar için değil tüm hassas bünyeli kişiler için kullanılabilir. Hamileler, yaşlılar gibi.

İki çocuklu olunca bizim evde çamaşır bitmiyor. Defne Nil'in sık sık kıyafet değiştirme isteği. Zeynep Lâl'in kendi kendine yemek yeme sevdasından dolayı değişen kıyafetlerle o sepetler hiç bir zaman tam anlamı ile boşalamıyor. Onun için Bingo parfümsüz beyaz ve renkliler için sıvı deterjanı yarıladık bile.

Ben temizleme ve leke çıkarmada gayet başarılı buldum. Sıvı oluşu düşük ısıda bile kolay çözülmesi ve kalıntı bırakmaması, temizleme performansından memnun kaldım.  Zaten Bingo'nun pek çok ürününü kullanıyorum. Kızların çamaşırları için Bingo parfümsüz sıvı deterjanı almaya devam edeceğim.  Denemenizi öneririm. Bence sizde memnun kalacaksınız...

Teşekkürler Bingo..

http://www.bingo.com.tr/
https://www.facebook.com/bingoturkiye
https://twitter.com/bingoturkiye


1 yorum:

annesiningülü dedi ki...

deneyimlerimizi paylaşalım canım ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...