11 Aralık 2013 Çarşamba

Film Zamanı...

Uzun zamandır Defne Nil'e  televizyonda çizgi film açmak yerine animasyon film izletmeyi tercih ediyorum. Ayrıca bende çok sevdiğim için, gayet keyifle hep beraber izliyoruz. Malum kanalların saçma konulu çizgi filmleri, yada aradaki saçma reklamlara denk gelmemiş oluyoruz.

Hayalet konulu keloğlan, halay çeken pepe bizim eve uğramıyor. Ayrıca çeviri kurnazlıklarına maruz kalmıyoruz. Aradaki reklamlarda ''onu da alın anne'', ''bunu da alın anne'' sorularını duymamış oluyoruz :)

Benim seçtiğim kaliteli filmleri, belli bir saat süresinde hep beraber izliyoruz. Defne Nil mutlu ben mutlu ..


Film eleştirmeni olmamıza az kaldı :)

1 yorum:

Deniz dedi ki...

Biz de öyle, vizyona girenleri bitirdik, internetten bile buluyor yeni filmler babası.

Ben Yaz doğmadan önce de seyrederdim animasyon ama, o doğduktan sonra hele sinemada başka bi şey izlemez olduk. Yani eleştirmenliğe beni de alabilirsin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...