23 Aralık 2013 Pazartesi

Kutsal İnek ''Hamilelik kutsaldır, laf eden çarpılır. ''

Geçen hafta elime Ceylan Naz Baycan'ın ismi gibi içeriği de çok eğlenceli olan kitabı ulaştı.  Kutsal İnek ..

Daha kitabın ilk sayfalarında aaa aynı biz demeye başladım.

Evlenmişsin 5 yıl olmuş, mahalle baskısı artmış. ''Çok yoğun çalışıyoruz, henüz erken'' lafları eskisi kadar etki yapmıyor. Sonunda ulan yapalım artık. Bak herkes yapmış, yaşta geldi. Diyerek benzer bir durumda başlayan hamilelik serüvenim. Özellikle eşi Mert'in tepkileri beni çok eğlendirdi. Ben Ömer'e kızardım ama hakkını yemeyeyim. Mert bir başka :)

Hamileliğin eşe dosta haber verilmesinden tutunda, İş yerindeki yaşananlara, Anneanne ile yapılan bebek alışverişinden, Bebek gelmeden hatmedilen ve sonra işe yaramayan kitaplara.  Duygusal iniş çıkışlara, yaşanan garipliklere hep kendimden bir şeyler bularak okudum. Zaten bir çırpıda bitiverdi. Bizlerin hikayeleri, ortak sorunlar benzer yaşanmışlıklar.. 40 haftalık çok eğlenceli hamilelik serüveni..

Ama bu kitabın devamı gelmeli bence. Özellikle Mert nasıl bir baba oldu çok meraktayım... Evlenmeseydin bence çok daha az acı çekerdin ya, neyse :))


*Teşekkürler PRfit 

7 yorum:

Bademle Buduk dedi ki...

ben de merak ettim bu kitabı şimdi :)))

flzpink dedi ki...

Hamilelik&lohusalığa dair aklımda kalan son kitap Siyah Süt. E o da pek pozitif yaklaşmamıştı olaylara. Bu tür eğlenceli örneklere (ve karnı-totosu kocaman olan resimleri görmeye) ihtiyacım var :)
Sevgiler, yeni yıkanmış yavruyu benim yerime koklasın annesi...

Özlem_sihirliGünce dedi ki...

Bu 40 haftalık serüveni ve özellikle baba Mert'i çok merak ettim şimdi...alıp okumalı☺☺

turkuaz kıyılar dedi ki...

Bugün Pi-nik Kuş'un yeni yıl çekilişinden bu kitabın talihlisi olduğumu öğrendim:)

Şansım dönüyor mu ne:)çok mutlu oldum...

Valla dört gözle bekliyorum kargoyu ve Kutsal İnek'i okumak için sabırsızlanıyorum Seyhancım...
öperim....

Seyhan dedi ki...

Fizilcim bu gayet eğlenceli siyah süt'ü okumadım ama bir hamilelin eğlenmeye ihtiyacı var bence gerilmeye değiil :)

Özlem merhaba , Mert komik bir adam sevdim kendisini , tabi birde Ceylan hanıma sormak lazım bize komik gelen şeyler, hamileyke ona nasıl gelmiş :)

Özlemcim ne güzel şanslısın valla .. sende seversin bence, bir çırpıda bitiyor zaten

elif dedi ki...

Aaaa hamile kalmayı düşünen can kardeşe yeni yıl hediyesiiii, çok saol Seyhan..

Seyhan dedi ki...

Elif bence güzel bir hediye olur :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...