21 Ocak 2014 Salı

İnternet Anneleri & Central Hospital İlkyardım Eğitimi

Geçen cuma İnternet Anneleri ve Central Hospital işbirliği ile düzenlenen İlk yardım eğitimi vardı. Benim çok hassas olduğum bir konu, hemen kaydımı yaptırdım. Sağlıkçı bir ablanız varsa ve beş sene sağlık sektöründe çalıştıysanız konuya az çok vakıf oluyorsunuz. Ama dönem dönem tekrar edilmesi gerektiğini düşünüyorum. Sağlık bakanlığının, Kızılay'ın hatta pek çok hastanenin İnternet sitesinde detaylı bilgiler ve youtube'ta konuyla ilgili videolar mevcut iş sadece bulup öğrenmekte.

İki tane yaramaz kızınız varsa, bilgiler her zaman taze olmalı. Her an her şey başınıza gelebilir.
Burnuna top allık tanesi sokan Defne Nil.
Kolu çıkan Defne Nil.
Yüksekten düşen, kafa göz patlatan Defne Nil.
Bizde vukuat çok :)

Önce kendi notlarımı temize geçmeyi düşündüm, ama daha düzenli ve doğru bilgiler olması için Kızılay'ın resmi ilk yardım sitesinden linkler vererek konu konu paylaşmaya karar verdim.

Türk Kızılay'ının çocuklar için hazırladığı animasyon ilk yardım eğitim videosunu çocuklarınıza seyrettirebilirsiniz. 




Gönül ister ki bu bilgilere hiç gerek kalmasın. Ama bilmek hayat kurtarır..




Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...