16 Ocak 2014 Perşembe

Tan Sağtürk Akademi Cadde’deydik


Pazar günü Tan Sağtürk Akademinin Bağdat caddesindeki şubesinde gerçekleşen blogger buluşmasına katıldım. Bizler akademiyi daha yakından tanımak için sohbet ederken, çocuklar öğretmenler eşliğinde dans edip, bale yaptılar. Yanıma Zeynep Lâl'i de almak gibi bir gaflette bulundum :) Ve onun peşinde koşturmaktan sohbet kısmının bir kısmını maalesef kaçırdım. Fakat dinleyebildiğim kadarı ile aktarmak istiyorum.. 

Öncelikle Tan Sağtürk denildiğinde hepimizin aklına önce bale geliyor. Ve Tan Sağtürk Akademi denildiğinde de sadece bale ve dans derslerinin olduğu bir yer olarak düşünmemek gerekir. Burası tam anlamı ile bir sanat akademisi. Tabi ki en başta bale ve dans var. Hip-hop'tan modern dansa, valsten, oryantal ve  latin danslarına kadar akla gelebilecek tüm danslar var. Yoga, pilates, meditasyon gibi kişisel gelişim dersleri de bulunmakta. 

Dünyada ve Avrupa'da müzik eğitimi açısından kriter sayılan London College of music yetkili eğitim merkezi olup, bu seviyede eğitim verilmekte. Piyano, flüt, keman, şan eğitimi ve DJ lik eğitimi gibi bir çok eğitim imkanı sunuluyor.

Her yaş için temel oyunculuk eğitimleri ve çocuklar için yaratıcı drama dersleri. Ve yine her yaş için resim atölyeleri. Modern sirk sanatları dersi altında Jonglörlük eğitimi ve benim hep isteyip bir türlü fırsat bulamadığım fotoğrafçılık eğitimleri verilmekte.. 

Yani anlayacağız üzere Tan Sağtürk Akademi tam kapsamlı bir sanat okulu ..

Sanatın ve sporun herhangi bir dalı ile uğraşmanın çocukta yaratacağı artılardan bahsedildi. Bale derslerine başlayan bir çocuğun daha ilk derste kendini belli ettiğinden.  Alınan uzun soluklu bir eğitimle çocukta gelişen disiplin duygusu, çalışma ve başarma azmi, takım ruhu, özgüvenin tüm hayatına katacağı artılar şüphesiz çok fazla.

Kişisel görüşümde herhangi bir spor ve sanat dalı ile profesyonel olarak uğraşan bir çocuğun ergenlik bunalımlarına veya kötü alışkanlık kazanmaya zamanının olamayacağı yönünde. Onun için Defne Nil için bir arayış içine girdik bile...

Çok samimi bir ortamda gerçekleşen bu davet için çok teşekkür ediyorum. Keşke Zeynep'ten fırsat bulup daha çok not alarak daha fazla şey paylaşabilseydim.

Ama Tan Sağtürk'ün bizleri uğurlarken söylediği şeyi de eklemek istiyorum..

Her zaman çocuklarınızı da alıp buraya gelebilir çayımızı kahvemizi içebilir, dersleri izleyebilirsiniz. Deneme derslerine girebilirsiniz . Çocuklarınızın bu havayı solumasını sağlayabilirsiniz...

Daha detaylı bilgi ve ziyaret için.
http://tansagturkakademi.com/

Bağdat Caddesi No: 325/2 Erenköy İstanbul
Telefon: 0 216 408 12 02-03






3 yorum:

AdanınAnnesi dedi ki...

Arkadaşşş cidden sırf bu sebeplerden taşınıcam İstanbula

Sende o zaman Zeynocanı bana bırakırsın :D

MÜGE KÖKLÜ ATİK dedi ki...

Tan sağtürk bahçeşehir e de açıldı...görüşeyim Ateş için, teşekkürler bilgilndirme cnm seyhancım öperimmmm kızlatı seni

Seyhan dedi ki...

Gel Emre gel bizim siteye gel hatta :)

Mügecim o gün erkek çocukları ve bale konusu da konuşuldu. Toplumumuzda hala sıcak bakılmayan bir konu .. En azından bir dene dersine mutlaka git derim farkı göreceksin zaten

Bizde öptük sizi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...