20 Ocak 2014 Pazartesi

Yarı Yıl Gösterisi ve Sömestre Tatili...


Defne Nil'in okulu 24 Ocak itibari ile ilk dönemi bitiriyor. İki hafta sömestre tatilimiz olacak..  Geçen salı dönem sonu gösterisi vardı. Ve geçen seneye nazaran çok fazla katılımcıydı. Zeynep Lâl'in salonda olması ve bizim en ön sıradan izliyor olmamızın da etkisi oldu tabi.  Kardeşini görünce el sallayıp, şovunu sergiledi :) Zeynep'te ablasını kocaman alkışladı.

Yazıyı yazarken idrak ettim ki Defne Nil 2 hafta evde olacak .. Amanın ne yapacağım ben iki çocukla :)





Sergimizden nadide bir parça :) 

6 yorum:

ayak izleri-sevgi dedi ki...

allah kolaylık versin tatlım :)
şaka şaka defne nil çok tatlı bir abla bence.. tam tersi yükünü alıp seni rahatlatır diye düşünüyorum ben..

elif dedi ki...

Söyleyeyim çok zor, biz hastalık sebebiyle evdeydik 2 hafta.. Bu hafta okuldayız..Haftaya tekrar.. Küçük değil de büyük daralıyor, tv bilgisayar kavgası yapıyorsun bol bol..

Seyhan dedi ki...

İnşallah dediğin gibi olur Sevgi,Yoksa halim harap :)

Seyhan dedi ki...

Evet elif benim derdim de küçük değil valla. Onunla yaşamak kolay:) Defnoş sürekli bi mutsuz, yemesi içmesi problem hep gezmek istiyor. Gittiği yeri beğenmiyor, hemen sıkılıyor .. velhasıl beni o korkutuyor :(

flzpink dedi ki...

Yarıyıl tatili bizde de dert...Gerçi ben bunun için eerkenden endişelenmeye başlamıştım ama bir faydasını göremedim :)
Güvendiğimiz bakıcı teyze de hastalanınca Eylül'e anneanne yolları göründü, 5+5 şeklinde olsa da ilk kez ayrı kalacağız...
Kolaylıklar dilerim :)

Seyhan dedi ki...

Filiz Bende iki günlüğüne babaanneye göndericem bakalim belkide çok güzel geçecek bilinmez :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...