18 Şubat 2014 Salı

Abla Olmak Zor Zanaat ..


Önce çok güldüm, Sonra üzüldüm ...

Zeynep Lâl yaramazlık konusunda ablasına beş bastı. Dur durak bilmiyor, yapma etme desende dinlemiyor. Zaman zaman Defne Nil'in yeni topladığı odasına girip dağıtıyor. Kapıları açmayı öğrendi demiş miydim :( Zeynep dağıttıysa toplamaya yardım ediyorum. Ama edemediğim zamanlarda oluyor tabi. Defne Nil yeni topladığı odayı bir daha toplamak zorunda kalıyor :(

Bu konudan çok dertli olunca, kendine göre bir çözüm üretmiş. Sabah okul için hazırlanırken fark etmemiştim. Sonradan odasına bir şey almak için girdiğimde gördüm.

İşe yaramasa da kendince çözüm bulmuş kuzum :) Abla Olmak Zor Zanaat ..


9 yorum:

Kerime Günaydın dedi ki...

:) zeki Defne Nil'i tebrik ederim :D Zeynep'ten 1 ay büyük kızım Ela'da döküp saçıyor babaannesi de aynen Defne gibi çözüm bulmuştu :D koli bandıyla dolapları çekmeceleri bantlamıştı :)

Deniz dedi ki...

bayıldım canım ya

ayak izleri-sevgi dedi ki...

ay ben senin aklını seveyim emi..

Etkaca dedi ki...

ikinciler hep böyle galiba, abi ablalarının canını okuyorlar resmen:)Ama güzel çözüm bulmuş çocuk kendince,tebrikler :))

flzpink dedi ki...

Kuzum benim :)) Zeynep Lal tabure taşımayı keşfedene kadar iş görür ;)

Seyhan dedi ki...

Kerime sizin babaanne ile bizim abla aynı kafadaymış desene pratik çözümler :)

Deniz bende bayıldım ama üzüldüm
de biraz:(

Sevgi :)

etkaca zeyno usluydu aslında nasıl böyle değişti bende anlamadım :)

filiz tabure taşıyor ya geç kaldın :)


annesiningülü dedi ki...

akıllım ♥
ablalar okula bizimkiler abla odasına :) bende kapısını kapatıyorum mecburrr

annesiningülü dedi ki...

akıllım ♥
ablalar okula bizimkiler abla odasına :) bende kapısını kapatıyorum mecburrr

Seyhan dedi ki...

Vallahi Bahar aynen bizimki kapıda açıyor artık. odanın kilidi yok kilitleyemiyorum fena yani :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...