12 Şubat 2014 Çarşamba

Aslında Kız Kötü Değilmiş, Ama Kardeşinin Kalbini Dondurmuş :)


Okullar tatil olunca sinemaya gitmek şart oldu. Filmin gösterime gireceğini duyduğundan beri gidelim anne, hadi anne, ne zaman anne psikolojik baskı yapıyordu :) Sonunda arkadaşı Peri ve Leyla teyzesi ile beraber filme gittiler. Biz Zeynep Lâl 'e Kozzy'de gezdik abla keyif yaptı :)  Filmden çıktığında suratı düşmüştü. Ne oldu beğenmedin mi? dediğimde bitti diye üzüldüm dedi :)  yeniden izlemek istiyormuş.

Eve geldiğimizde filmi anlatsana çok merak ettim dedim.
''Aslında kız kötü değildi, ama kardeşinin kalbini dondurdu. Kardan adam çok komikti. Ayy anne anlatamıyorum en iyisi yeniden gidelim. dedi :)

 Bende izlemek istiyorum zaten, filme bir kaç kez daha gidileceği kesin :)



Ünlü Let ıt go şarkısı için TIK

7 yorum:

annesiningülü dedi ki...

bu film bizde de çok izlenir :D

Nurdan dedi ki...

Merhaba Seyhan Eylül daha önce hiç sinemaya gitmedi bu filme götürmek istiyorum ilk deneyim için uygun mudur sence?

Seyhan dedi ki...

Dvd sini alicam ciktimi bilmiyorum ama

Seyhan dedi ki...

Nurdancim ben filme girmedim net bisey soyleyemem ama Defnoş sevdi. 3 boyutlu biliyorsun normal bir film dahami iyi olur bilemedim??. En kotu erken cikarsiniz. Köfte yagmuru 2 var birde ona da bak istersen

elifimuyurken dedi ki...

ya seyhancım elif filmden çıktığı andan beri let it go şarkısını söylüyor,dinliyor,dinlettiriyor.
valla yıldım yani...
özlem

Deniz dedi ki...

Ne güzel filmdi ya :)

Seyhan dedi ki...

Özlemcim bende izleyemedim meraktayım yani :(

Deniz öyle deme ya izleyemedim zeynoya bakıcam diye :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...