14 Şubat 2014 Cuma

Bütün Kızlar Toplandık :)

Günün en güzel karesi buydu galiba .. 


Okullar tatil olunca geçen salı  Ege Bahar'lara kahvaltıya gittik. Özlemciğimin hazırladığı mamaları afiyetle yedik ve biz sohbet etmeye çalışırken kızlarda oynamaya çalıştı :) Çalıştı diyorum çünkü bir küs bir barışık, Anneee Ege Bahar beni oynatmıyor. Anneee Nisan şöyle dedi. Anneee Defne böyle yaptı ... Allahıııım sana geliyorum demeye başladım. Birde benim iki numaram eklenince Bir evde 7 kadın aman sabahlar olmasın modundaydık :) 

Şaka bir yana uzun zamandır görüşemeyince çok iyi geldi. Oyun grubu bağlarını koparmadan bir kişi eksik olsa da buluşuyor hala.. Doruk bey aramıza bekleniyorsunuz :) 

 İp atlama atraksiyonları :) 



 Benim yer cücem de ablaları ile resim yapıyor 
Oyun grubu anneleri :) 

2 yorum:

periliblog dedi ki...

kızlar da anneler de harika görünüyor :)

Seyhan dedi ki...

ah sağol Leylacım öpüyorum çok

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...