13 Şubat 2014 Perşembe

Tavsiye Evinde Arda Türkmen İle Sevgililer Günü Etkinliği..

Tavsiye evinde Defne Nil'in  Yemek Yapan Arda'sı var dediler.. Tamam Geliyoruuum dedim :)


8 Şubat cumartesi kızları muhtelif yerlere dağıtarak kareli gömleğimi de giyip Tavsiye Evi'nin yolunu tuttum. Baktım Arda ve benim dışında kimse kareli gömlek giymemiş. Ben kareli giymek mecburi zannediyordum :) 

O gün Tefal By Arda Türkmen serisinin yeni ürünü olan Nutricook düdüklü tencere. Satışa sunulmadan önce, ilk kez Tavsiye Evin'de Arda tarafından kullanıldı. Serinin diğer parçalarını da yakından inceleme fırsatı bulduk. 

Arda o gün bizim için birbirinden lezzetli iki yemek ve bir tatlı hazırladı. Nutricookta sadece 8 dakikada pişen ana yemeğimiz nefisti. Ayrıca vişneli yalancı sarma denilen arkadaş süperdi. Tatlıyı da son zerresine kadar tükettim :) 

Arda'nın hazırladığı Menü:
Ters yüz Kabak Fırın 
Çoban Kavurma
Elmalı Muhallebi Kupları

Önceden hazırlanan İkramlar:

Zeytinyağlı İmam Bayıldı
Portakallı Kereviz
Vişneli Yalancı Sarma


Arda tüm sempatikliği ile yine herkesin kalbini kazandı. Hem yakışıklı, hem sempatik, hem yemek yapıyor :) 
O güne ait daha fazla görsel için TIK




Gün sonunda #Tefalbyardaturkmen serisinden hediye edilen kek kalıbı. Fırın mücver yapılarak test edilmiş olup tam puan almıştır :)



Ayrıca Bu seneki Timeout yeme içme ödüllerinde En iyi TV Şefi dalında Arda'nin Mutfağı adaylar arasında Ayrıca En iyi Cafe Brasserie dalında da  Forneria aday. 

Sizde benim gibi Forneria ve Arda severseniz buyurun oy vermeye TIK 


Davetleri için Tavsiye evine, yemekler için Arda'ya çok teşekkürler..


2 yorum:

elifimuyurken dedi ki...

ama olmaz ki ben bunlara katılamıyorum ve kıskanıyooom:-)
çok güzel gözüküyor valla.
afiyet olsun

Seyhan dedi ki...

bu hafta sonuydu aslında katılabilirdin yani ama sınırlı katılımcı vardı tabi bana torpil yaptılar birazcık Arda'nın arkadaşıyım diye :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...