24 Şubat 2014 Pazartesi

Yoksa Sen Hala :)

Bir kaç gece önce, babişko bizi terk etmiş, yine kız kıza kalmıştık :) Defne Nil film izleyelim dedi. Fikir güzeldi. Çılgın Hırsız 2'yi açtım. Defne Nil pozisyon aldı, ve göreceğiniz üzere pozisyonunu hiç bozmadan filmini izledi :) 

Zeynep Lâl bu sırada ne yapıyordu: Ablasının yanında geçmiş ve o ne yapıyorsa onu yapmaya çalışıyordu. O gülünce gülüyor. Şaşırınca şaşırıyordu. Tepkileri çok eğlenceliydi görmeliydiniz..

Manzarayı fark edince, makineyi kapıp çaktırmadan fotoğraf çektim, yine çaktırmadan bu minik taklitçiye gülüyordum :) 

Kim ne derse desin #kardeşşart dostum. Yoksa sen hala düşünüyor musun :))







4 yorum:

mutfakmevsimi dedi ki...

Akıllı bıdıklar :))

elifimuyurken dedi ki...

amanın yerim ben bunları

ayak izleri-sevgi dedi ki...

:) ya bak kanıma giriyor senin bu kızların..

Seyhan dedi ki...

çok şekerler dimi :)
Kana girmek için yazdım zaten Sevgiiiii :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...