17 Şubat 2014 Pazartesi

Zuzubo Kutumuz ve Pop Art Tablomuz..

Tarçın Pasta Evi blogger buluşmasında, çekilişle Ebrar'a çıkan. Onunda Defne Nil'e hediye ettiği Zuzubo kutusu faaliyetlerini sırayla yapıyoruz.

Biz paketten çıkan kalıbı kullanmadık. Kalıpla yapmak zor gelir, onun için daha sonra yaparız diye düşünüyordum. Sevgili Sezen biz Duru ile kalıpsız yaptık çok güzel oldu deyince bizde aynı yöntemi kullandık. Defne Nil paketten çıkan kalemleri açtı, zaman zaman bende yardım ettim. Sonra tüm kanvasa yaydı. Yine paketten çıkan yağlı kağıdı kanvasın üstüne koyup ütüledim.  Biz yaparken çok eğlendik..








Pop art tablomuz nasıl olmuş

15 yorum:

mutfakmevsimi dedi ki...

Elinize sağlık! Çok iyi fikirmiş, biz de deneyeceğiz.

Deniz dedi ki...

vaaay elinize sağlık

Burcu 1Anne dedi ki...

Bayıldımmmm, çok güzel olmuş canım,ayyy çok güzel bir etkinlik olmuş, İpek'le bizde yapalım :)

pelin dedi ki...

süpper! :)

ayak izleri-sevgi dedi ki...

şahane olmuş bayıldım.. normal pastel boya mı o acaba.. bizde yapalım..

sezen Parım dedi ki...

Ayy çok sevindim. İşe yaramış. Mutlu olmuş belli :) Öperimmm
Çok güzel olmuş

GeCe dedi ki...

Sahane olmus çok hoş bir fikir ayrıca

Seyhan dedi ki...

Mutfak mevsimi deneyin çok basit ve çok kalıcı bir şey biz hemen astık duvara tarihte attım üstüne .. süper oldu

Sağol Denizcim :)

Burcucum çok keyifli Defnoş zaten kalem açmaya bayılır her tarafı kirletirdi. Bu kez kalem açmak eğlenceli bir sonuç doğurdu :)

Sensin Süpper :)

Sevgi bildiğin pastel boya ama foroğraftada göreceğin gibi kalem gibi sert olanlardan alın açması rahat olsun

Sağol Sezencim sen söylemesen brn bir 6 ay daha çıkarmazdım yapamayız diye ..iyi oldu

Gece bence de çok iyi fikir :) yapması kolay ve çok kalıcı

Herkese sevgileeeeeerrrr :)

periliblog dedi ki...

harika olmuş yav. biz de deneyelim en kısa zamanda :)

Adsız dedi ki...

kızınızın üzerindeki tşörtü nerden aldınız acaba

Seyhan dedi ki...

Babası ingiltere'den getirdi markası Disney galiba

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Çok güzel bir fikirmiş ve sonuç süper olmuş..

Seyhan dedi ki...

keşke gerçek olsa teşekkürler :)

annesiningülü dedi ki...

bayıldım :)

Seyhan dedi ki...

Baharcım hem basit hem kalıcı astık duvara

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...