10 Mart 2014 Pazartesi

Zeynep Lâl Büyürken...

Ablanın yediği içtiği konuştuğu her kelimeyi yazmışım bloga. Bu ablanı sevip seni ihmal ettiğim anlamına gelmez bebeğim. Asıl senin her anını yaşıyorum ben, ihmallerim ablanaymış hep. Yesin içsin uyusun. Aman hasta iyileşsin derken kaçırmışım pek çok şeyi. Seni kaçırmak istemediğimden olsa gerek. Bunu yazmalıyım unutmamalıyım deyip yine de yazamıyorum bir türlü. Ama daha çok yaşıyorum seni...

Kelime kelime yazmadım ama, sende konuşuyorsun, her şeyi anlatıyorsun artık. 

Yataktan inmeyi öğrendin mesela. Bir gece sana süt yaparken peşimden mutfağa girdin. Kapının önünde seni görüp şok oldum. Nasıl yani dedim.. Unutmamalıyım o anı .. 

Sonra banyo yapmaya bayılıyorsun. Bayoo bayooo diye geziyorsun evde. Banyonun kapısını kilitlemek zorunda kaldık. Soyunup soyunup gidiyorsun çünkü. 

Gezme tozla sevdası genetik bizde. Ayakkabıları montunu kapıp kapıp geliyorsun yanıma.

Yine süslenmeye meraklısın, krem sürmeye saç taramaya, ayna bakmaya...

Pek şakacı pek sokulgan.. Fazlaca mutlusun..
Ama inatçısın yine fazlasıyla.. O minik ayaklar yere vuruyor sen kızdıkça. 
Sen başka bir şeysin.. Zorla sevdiren. Hep iyi ki dedirten.. 

Seni yazamıyorum kızma bana...



8 yorum:

pelin dedi ki...

işteyim oğlumu özledim ve sen çok duygusal yazmışsın..

zeynep seni yerim yerim yerimmmmm! :)

Bolyanağın annesi dedi ki...

Zeynep Lal sadece bir kaç ay büyük benim bolyanağımdan. Yazdıklarını okuyunca sanki bizimkinin yaptıklarını okuyor gibi hissediyorum bazen. Büyürken yanlarında olabildiğimiz için çok şanslıyız sanırım, sevgiler.

Seyhan dedi ki...

Pelincim amacım duygusal yazmak değildi aslında. Sadece büyüyünce neden yazmadın ablamınkileri hep yazmışşın derse açıklama yapayım dedim :)

Seyhan dedi ki...

Bol yanak ne güzel bir isim ya bayıldım:) evet yanlarında olabilmemiz büyük şans bence de. Son 5 yılı tam zamanlı anne olarak geçirdim ama yine de çok memnumun bu kararımdan .. Umarım onlarda memnun olur ileride ..

Sevgiler

annesiningülü dedi ki...

ikinciler kızsan da gelip zorla sevdirenlerden :) pek bir ballar ♥

Seyhan dedi ki...

Aynen Baharcım bal küpü mübarek :)

Seyhan dedi ki...

Aynen Baharcım bal küpü mübarek :)

Maviye iz süren dedi ki...

Ne güzel yazmissin ben de okuldayim duygulandim ve kizimi özledim:)
Kuzucugu öperim sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...