25 Nisan 2014 Cuma

23 Nisan'dan Kalanlar...

23 Nisan'ın kısa özeti söyle: Nisan, Zeynep Lâl 'e baktı. Biz çayıra çimene yayıldık keyif çattık :) 

Şaka şaka, ama biraz daha büyüsün, kesin öyle olacak. Fotoğraflarda göreceksiniz sürekli eli üzerindeydi. Anaç kuzum benim. Zeyno'nun ikinci ablası. 

İlk ablası zaman zaman sıkıldı. Mutlu olamadı, bu ara kendisini mutlu etmemiz çoook zor çünkü :(
Kuzen Emir olay mahallini erken terk etti.
Bizde bayram böyle geçti.

Kuzen Emir, Nisan ve bizim kızlar 23 Nisanı Caddebostan'da kutladılar..


  Anne bak Tedi (Kedi)

 



Neee denize taş mı atacaksınız? Beni bekleyiiiin :) 


 




Bittiii :) 

4 yorum:

ayak izleri-sevgi dedi ki...

güzel bir günmüş belli.. her günleri bayram olsun kuzuların..

Seyhan dedi ki...

Sağol Sevgicim öpüyorum çoook ;)

annesiningülü dedi ki...

bitmesinnnn :)
kızlara bayılıyorum ♥
emri vaki yapalım birbirimize de buluşalım :D

Seyhan dedi ki...

Baharım ben emri vakiyi yapıcam sana çok yakında mecbur kalacaksın gelmeye :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...