29 Nisan 2014 Salı

PRİL'den Anne & Çocuk Mutfaktayız Atölyesi


Bir süre önce Med Partners müşteri direktörü Müge hanımdan bir davet aldım. 

Pril'in özel günlerde gerçekleştirdiği workshopların çok keyifli geçtiğini biliyorum. Daha önce sevgililer günü atölyesine katılmıştım. Okumak isterseniz burada TIK

Anneler günü için hazırlanan bu workshopa davet edilince, hiç düşünmeden biz Defne Nil'le geliyoruz dedim :) Cumartesi günü EKS Mutfak Akademisinin Sapphire şubesinin yolunu tuttuk.

PRİL'den Anne & Çocuk Mutfaktayız atölyesinde. Özellikle mutfakta vakit geçirmeyi çok seven Defne Nil'in çok eğleneceğini tahmin etmiştim. Öyle de oldu. Hazırlanacak menünün ilki çikolatalı kap kekti. 
Kek hazırlıklarından çocuklarda bizimle beraber hazırlıklara katıldılar. Defne Nil kek tenceresini sıyırırken yakalandı :)  Kekleri fırına verdiğimizde, çocuklar mutfaktan ayrılıp resim yapmaya geçtiler. 




Daha sonra menüde yer alan Ispanaklı kıymalı lazanyayı yaptık. Bu kısımda EKS şefleri ile sohbet etme imkanı bulduk.
Ardından keçi peynirli yeşil salata yapılarak menü tamamlandı. Bu kadar çalışınca doğal olarak acıktık. Ve kendin pişir kendin ye bölümüne geçtik :)





Kap kek süsleme 



yum yuuum


Şeflerimizden katılım belgelerini alıp bu güzel günü noktaladık.
Pril ve Med Partners ailesine davetleri için yeniden teşekkürler 





6 yorum:

Bal Yanağın Hikayesi dedi ki...

Güzel bir gündü gerçekten :)))

Füsun Ün dedi ki...

Valla gözüm değil aklım kaldı resmen :)

Bademle Buduk dedi ki...

seyhancım gerçekten çok eğlenceliydi, yemek yapmak bize iyi geldi :)

Fatma Fidan Başaran dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Fatma Fidan Başaran dedi ki...

merhaba
4 mayıs blogger buluşmasına katılmak ister misiniz?
http://ilkblogdenemem.blogspot.com.tr/2014/03/4-mays-2014-blogger-yzarlar-bulusmas.html

annesiningülü dedi ki...

bayılıyorum senin bu katılımlarına :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...