21 Mayıs 2014 Çarşamba

Anneler gününden kalanlar...

Geçen hafta sonu anneler günü için Defne Nil ve arkadaşlarının bizler için hazırladığı gösteriyi izledim. Hep bir ağızdan söylenen şiirler ve şarkılar eşliğinde. Duygulu anlar yaşandı. Zaten annecim seni ben, çiçeklerden yemişten... diye diye geziyordu evde. Prova yapıyordu çaktırmadan:)  

Gösteri sonrası yıl içinde yapılan etkinliklerin bir kısmının sergilendiği sergiyi gezdik. Defne Nil yaptığı her şeyi bulup bana gösterip, gururla önünde poz verdi. 

Anneler günü hediyem elleri ile yaptığı seramik bir vazoydu. Ben en güzel hediyeyi 5 sene kadar önce almıştım oysa ki :) 



Söylediğine göre Sarp çok komik bir çocukmuş.  Babası duymasın :)







Kankagiller :) 

5 yorum:

Burcu 1Anne dedi ki...

Bayıldım kuzum yaaa,ne güzel şeyler yapmışlar. İpek geldi gözümün önüne bakalım o neler yapacak ilerde :)

ayak izleri-sevgi dedi ki...

nasıl da gururlu yaptıklarının önünde poz verirken.. iyi ki varlar..

Seyhan dedi ki...

Sağol Burcucum sorma pek heyecanlıydı bana gösterirken :) İpek daha güzelini yapar annesi öpüyorum ikinizide

Seyhan dedi ki...

Öyle gerçekten de Sevgi bak ben yaptım diye diye gösterdi :)

annesiningülü dedi ki...

rengarenk çoraplarını sevsinler :D
en güzel hediyelerin iki kızın zaten üstüne ne desem boş ;)
mutlu olun hep ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...