30 Mayıs 2014 Cuma

Cellu M6 İntegral LPG Tecrübem ve Zayıflama Maceram..

Blogata hiç bahsetmesem de instagram da takip edenler biliyor. Bir süredir zayıflamaya çalışıyorum.

Kilo verme kafaya koyunca herkesin yapabileceği bir şey bence, tabi başka bir sağlık problemi yoksa.

Yeter ki isteyelim.

5 ay gibi bir süre önce 65 küsur kilodayken başladığım ''Hedef 55'' maceramın sonuna gelmek üzereyim. Tabi tartıda 55 görsem bile, Ben o eski ben değilim .. İlkinde 22 ikincisinde 15 kilo aldığım iki hamilelik. Fiziksel görüntümü değiştirdi. Şuan Defne Nil'e hamile kaldığım ve gayet iyi durumda olduğum 57 kilonun bile altındayım ama gayet iyi durumda değilim :))

Şaka bir yana kilolar düzenli spor ve dikkatli beslenme ile hızlı hızlı gitse bile, İlk aylarda spor yapmadığım için kilo verdim ama mesela yüzümden çok verdim. Gitmesi gereken yerler hala dururken, yüzüm çöktü. Bunu fark edince dikkatli beslenmenin yanına, biraz karın kalça, basende sıkılaşma olması için bölgesel spor hareketleri yaptım. Ama Son 1,5 aydır spor olayını gayet ciddi yapıyorum. Haftada 3 gün spor ve bölgesel hareketlerle daha iyi duruma geldim.

Ama biz kadınlara iyi durum yetmez :) Sıkılaşmak için desteğe ihtiyacım olduğunu anlayıp, bölgesel zayıflama ve sıkılaşma yöntemlerini araştırdım. Çok fazla metot var. Lpg, kavitasyon, mezoterapi, karboksiterapi, radyofrekans, hepsi hakkında az çok bilgi edindim.

Vaat ettikleri benim istediklerimle birebir örtüşüp, acısız ve iğnesiz bir uygulama olduğundan Yeni Nesil LPG 'yi tercih ettim. Ve her uygulama, her güzellik merkezinde yapılmaz diye düşünerek Yeni Nesil LPG cihazlarının Türkiye temsilcisi ve aynı zamanda dünyaca ünlü kozmetik, spa , solaryum profesyonel bakım ekipmanlarının marka temsilcisi olan İnanır Group'un Metro City Nubia mağazasının yolunu tuttum.

Benim uygulama yaptırdığım cihaz Cellu M6 İntegral LPG. amacım kilo vermek değil, sıkılaşmak ve şekle girmek onun için Sıkılaşma ve Şekle girme uygulaması yapıldı. Ayrıca zayıflama yağ yakma, selülit giderme gibi farklı programları da var, uygulama yapılacak kişinin isteği ve vücut yapısına göre programlar, kişiye özel hazırlanıyor. Mesela ilk 6 seans zayıflama son 6 seans sıkılaşma olarak uygulanabiliyor. Tamamen sizin vücut yapınıza göre düzenleniyor.

Cellu M6 İntegral LPG neler vaat ediyor:

Hedefli ve derinden incelme
Basen kıvrımlarını şekillendirme
Bilimsel kanıtlanmış şekillendirme
Acısız ve ağrısız bakım teknolojisi
Optimize bakım süresi
Selülit giderme
Bacak arası inceltme
Sarkık cildi toparlama
Yara izlerini giderme
Göğüs dikleştirme
Dudak dolgunlaştırma
Dudak çevresi kırışıklarını giderme
Popo şekillendirme
Göz çevresi kırışıkları giderme
Kan dolaşımını artırarak cildin beslenmesini ve toksinlerin atılmasını sağlama
Cildin yenilenmesine yardımcı olma
Bağ ve kas dokudaki yara iyileşmelerinde düzelme sağlar

İnstagramda yaptığım #YeniNesilLpgileZayıflıyorum hashtagi ile paylaşımlarını gören arkadaşlardan sorular aldım. Ama yanıtlamadan önce, etkisini görebilmem için en az 5-6 seansın geçmesi gerektiğini düşündüm. Artık cevaplayabilirim.

Cellu M6 İntegral LPG işe yarıyor mu?

Evet yarıyor :) Sıkılaştım ve daraldım. Cildinde pürüzsüzlük. Özellikle iç bacaklarımda ve belimin yanlarında gözle görülür bir küçülme ve sıkılaşma var. Baçaklarımdan 2 şer, karnımdan 5 cm daralma var. Ve fakat uygulamayı yapan uzman Nilhan hanımın'da üstüne basa basa söylediği gibi. Cellu M6 İntegral LPG'den güzel sonuç almak istiyorsanız. Uygulama sırasında yediklerinize dikkat edip, bol sıvı almalısınız. Zaten düzenli sporda yaptığımdan bende gözle görülür seviyede etki etti. Henüz 5. seansı bitirmiş olmama rağmen.

İşlem nasıl oluyor ?

Seanslar haftada iki kez olmak üzere düzenleniyor. Seanslar sırasında size özel bir tulum giyiyorsunuz. Etkiyi arttırmak için öncesinde kullandığınız bir selülit kremi varsa sürüp gitmeniz daha iyi oluyor. Masaj yapılan bölgede kan dolaşımı arttığından kremde bu sayede daha fazla etki ediyor. Seanslar 45 dakika ile 1 saat sürüyor. Kol sırt dahil tüm vücuda uygulama yapılıyor.

En çok sorulan sorulardan biri acıtıyor mu?

Hayır acıtmıyor. Yine Nilhan hanımın söylediği Cellu M6 İntegral LPG'yi işin eğitimini almamış kişiler yaparsa. Aşırı baskı uygularsa o zaman acı ve morarma gibi sonuçlar doğurabiliyor. Özellikle fazla kilolu ve sarkmış bir cildiniz varsa. Cellu M6 İntegral LPG'ın başlığında hareket eden ve derinizi vakumlayarak sarkık cildi toparlayan başlık. Aşırı sarkmış ciltlerde içine daha fazla deri alacağında acıma hissi oluşturabilir. Bunun için işin uzmanı olan yerlerde uygulamanın yapılması şart. Benim masaj yaptırıyormuş hissi aldığım uygulamadan. Bir başkası dayak yemiş gibi çıkabilir :)

Kaç seansta etki eder?


Tamamen kişinin problemine yönelik çalışılıyor. Ve aynı zamanda spor, diyet gibi şeylerle de destekleyince. 6 seansta hissetmeye başlıyorsunuz. Ama 10-12 seans ta gözle görülür seviyede fark yaratıyor. Selülit uygulaması da aynı şekilde 1 paket seansta 1 derece azalma vaat ediyor.

Kullanım sonrasında derimde deformasyon olur mu?

Olmaz toparlayıcı etkisi var. Sarkmaları gidermede çok büyük faydası var.

Seanslar bitince eski halime döner miyim?


Kilo aldırıcı ve selüliti oluşturan sebeplerden uzak durulması durumunda hayır. Ama koruma amaçlı ayda bir kez tek seans uygulaması tavsiye ediliyor.

Sormak istediğiniz bir şey olursa yorum kısmına yazabilirsiniz.

Bir sonraki yazı kullandığım sıkılaşma ve selülit kremleri olsun mu?



11 yorum:

Deniz dedi ki...

Kolay gelsin canım,

ben de pilatese başladım :)

Deniz dedi ki...

Kolay gelsin canım,

ben de pilatese başladım :)

Şeyma B. Kaptan dedi ki...

Bir düzeltme yapayım, radyıterapi değil, radyofrekans ile zayıflama yöntemi vardır. Radyoterapi kanser hastalığının tedavisinde kullanılır. Umarım istediğiniz vücut yapısına hemencecik kavuşur ve bir daha o şekli kaybetmezsiniz :))

Şeyma B. Kaptan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Seyhan dedi ki...

Uyarıniçin teşekkürler Şeyma Mezoterapi, Karboksiterapi derken o da Radyoterapi oluvermiş:) Aman allah göstermesin diyorum. Düzelttim hemen teşekkürler..

Sevgiler

Seyhan dedi ki...

Sağol Denizcim en güzeli seninki aman ben sevemedim bir türlü pilatesi :(

Guldan Kuru dedi ki...

Merhaba...bloğunuza yeni geldim...cok d hoş buldum☺ bu yöntem benimde ilgimi çekiyor..fakat ben silivride yaşiyorum...dolayısiyle araştirma imkanım sınirli..telefonda da bilgi vermiyorlar...ricam bana fiyatlrla ilgili malumat verebilirmisiniz, en azinda istanbul yollarina boşuna düşmeyeyim...tsk..

Seyhan dedi ki...

Guldan hanım merhaba , İşlemin detaylarını bloga yazdım zaten ama ücret değişmiş olabilir. Yada yeni yıl için kampanya olabilir siz Nubia Metrocity şubesinden Nilhan hanıma Seyhan Tavaşoğlu aracılığı ile aradığınızı belirtirseniz yazdımcı olacaktır. Ama sizi görmeden vücut tipinizi bilmeden çokta yorum yapıp garanti veremezler. Deneme seansına girmenizi tavsiye edeiyorum. Detayli bilgi alın sormak istediğiniz her şeyi birebir konuşun 0212) 344 1383 sevgiler

Eesma dedi ki...

Seyhan hanim merhaba,
Bu islem tekrarlanmadiginda vucut eski haline geri donuyor mu? Detayli bilgilendirmeniz icin de cok tesekkurler.

Unknown dedi ki...

Bende fiyat mrk ediyorum.bilgi verirseniz sevinirim

Seyhan dedi ki...

3 sene önceki fiyatlar işinize yaramaz. Yeniden fiyat almalısınız.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...