23 Mayıs 2014 Cuma

Shambala Clinic

5 Mayıs Pazartesi Anneler günü için düzenlenen, Shambala Clinic buluşmasındaydım. 

Benim için çok keyifli ve bir o kadar da bilgilendirici bir buluşmaydı. Opr. Dr. Serdar Bora Bayraktaroğlu ile hamilelik ve doğum sonrası pek çok kadının karşılaştığı vücut deformasyonlarından bahsettik.  Doğumdan sonra eski kilomuza dönsek bile maalesef eski formumuza kavuşmamız sorunlu olabiliyor. Çatlayan ve sarkan bir karın, şekli ve hacmi bozulan göğüsler, bölgesel oluşan ve verilemeyen kilolar.. 

4 ay kadar süren bir diyet sonrası fazla olan 10 kilomu verdim. Hatta Defne Nil'e hamile kalmadan önceki kilomun bile altındayım şuan. Ama bölgesel olan kilolar kaldı özellikle karnımda  Bunu son 1 aydır düzenli sporla nispeten daha iyi duruma getirdim. Ama bölgesel zayıflama konusunda destek almaya karar vermiştim Fakat çok fazla uygulama çeşidi olunca kafam karışmıştı. Kısacası bu buluşma tam benlikti :) 

Bölgesel zayıflama yöntemleri çok çeşitli : Lpg,  kavitasyon, mezoterapi, radyofrekans, karboksiterapi ve lazer gibi yöntemler var. Merak ettiğim pek çok konu vardı kulaktan dolma bilgiler, yada internette yapılan araştırmalar yerine Serdar beyden bilgi almak çok faydalı oldu. 

Bunun dışında özellikle hamilelik sonrası özellikle karın bölgesinde oluşan çatlaklar soruldu. Çatlak tedavileriyle ilgili kesin bir tedavi yöntemi yokmuş  fakat bazı lazerler (karbondioksit ) ve bazı radyofrekans yöntemleri bu çatlakların görünümünü azaltıp daha az görünür hale getirilebilirmiş. Eğer karın bölgesinde hamilelik sonrasında giderilmeyen bir sarkma varsa hastaya karın germe uygulanabilir hasta aynı anda bu çatlaklarından da kurtulmuş olabiliyormuş. 

Konuşulan diğer konular yine emzirme sonrası göğüs sarkmaları ve hacim bozuklukları için yapılan uygulamalar. Botox, dolgu ve kırışıklık tedavileri. Gençlik aşıları ve kök hücre tedavileri, cilt lekelenmeleri, epilasyon, masaj gibi pek çok uygulama hakkında merak edilen soruları cevaplayan Serdar bey'e ve ev sahipliği için  Shambala Clinic' e teşekkürler 

http://www.shambala.com.tr/








6 yorum:

pelin dedi ki...

valla ben silikon ve gerdirme masraflarını arin'in harçlığından kesecem! O_o

Burcu 1Anne dedi ki...

Çok güzel bir etkinlik olmuş gerçekten, taçlarınız da çok güzel :)

Seyhan dedi ki...

Ah pelincim sorma benimde bir iki operasyonum var. Bak parasını almak iyi fikirmiş ;))

Seyhan dedi ki...

Burcucum o tacı çok sevdim, eve getirdim Defne bayıldı ertesigün takıp okula gitti ;))

Fadis Hertelden dedi ki...

Taçlar pek güzel, 4 ayda 10 kilo vermek ise harika ötesi, darısı benim başıma:)

Seyhan dedi ki...

Fadiş kilo bi şekilde veriliyor da sıkılaşmak çok zor ya :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...