20 Mayıs 2014 Salı

Tarihe Not: Süt Dişi Düştü...


Daha çok erken dedim durdum. Ama beni dinleyen yok tabi.

İlk süt dişini 3 mayıs sabahı avucuma koydu.

Diş doktorumuz erken diş çıkaranlar erken dökerler dedi. 4,5 aylıkken ilk dişini çıkarmış olan Defne Nil bu konuda da erkenci çıktı. o sabah telefonumu ele geçirip kendini çekmiş. Yeni görüntüsünü merak ediyor olacak ki 50-60 kare aynı pozu vermiş :) Rise of the Guardıans aşığı olarak dişi düşen çocuklar için diş perisinin geleceğini biliyordu.
Hediye alamadığım için yastığının altına para koydum. Sabah uyandığında parayı gördü ve ''Biliyor musun anne diş perisinin yastığımı kaldırdığını hiç hissetmedim'' dedi. İyi iş çıkarmışım demek ki :)

Sevimli yaratık. Dişsiz halinde çok tatlı.. Şimdi yandaki sallanıyor. Bakalım o ne zaman düşecek..

Defne Nil büyüyor .. Biz keyifle şahitlik ediyoruz ...


7 yorum:

pelin dedi ki...

ya bu çocuk milleti çok çabuk büyüyo beee!

inci gibi dişlerin olsun defnenil!! :)

pelin dedi ki...

ya bu çocuk milleti çok çabuk büyüyo beee!

inci gibi dişlerin olsun defnenil!! :)

Füsun Ün dedi ki...

Düp düzgün, sağlıklı dişler ve ona eşlik eden hep güzel gülüşlerin olsun balım. Biz başlayana kadar sen tamamlamış olucaksın galiba :)

AdanınAnnesi dedi ki...

sen bir dişin yokken daha mı güzel oldun kız :)

Seyhan dedi ki...

Sağol pelincim ışık hızı ile büyüyorlar ;))

Seyhan dedi ki...

Sağol teyzesi biliyorsun azıcık erkenci kendisi ;))

Seyhan dedi ki...

Yakıştı Emre ;)) bi sevimli oldu sanki

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...