12 Haziran 2014 Perşembe

Bloggerlarla Yaza Merhaba Buluşması 1



Davetlere katılan bloggerlıktan, davet yapan blogger statüsüne terfi ettim :) Füsun'la beraber ilk blogger buluşmamızı düzenledik..

Nereden başlasak nasıl anlatsak.

Mekan sponsorumuz sevgili Nilay, bizlere La Fuga'nın kapılarını açtı. 
Arkadaşlarımız bizi yalnız bırakmadı.
Sponsorlarımız desteklerini esirgemedi. 
İkimizde anne çocuk bloggerı olunca, sadece anneler olmasın dedik.. Çocuklarda olsun ve bizden çok onlar mutlu olsun istedik. Onlar için atölyeler, oyunlar, partiler organize ettik. 

Etkinlik sonunda yorgun ama mutluyduk. Umarım konuklarımız da en az bizim kadar keyif almıştır...

Devamı gelecek :) 

Buluşmaya ait daha fazla fotoğraf için TIK

Desteğiniz için teşekkürler..

Katılımınız için teşekkürler 









    





















14 yorum:

Füsun Ün dedi ki...

İlk kare çok şey anlatıyor. İkimizin eller :) heyecan heyecan. Ben 32 diş, sen bana hayran. Nicelerine kardeşim...

Seyhan dedi ki...

İkincisinde heyecan kalmaz :))

öpüyor kardeşin

Annelik Okulum dedi ki...

Tek kelimeyle çok başarılı bir davetti.Çocuklarımız çok eğlendiler. Bizlerde çocuklar gibi mutlu olduk.Emeğinize,yüreğinize sağlık.Var olun:))

Seyhan dedi ki...

Sağol Dilekçim ne mutlu bize o zaman .. Şahsen tanışmış olmakta çok iyi oldu..

görüşmek üzere

annesiningülü dedi ki...

inan sizin kadar heyecanlandım :)
devamı gelsin bence çok başarılı bir organizasyondu.
yüz yüze geldik ya daha ne isteyeyim ♥
sponsor firmalara buradan bende çok teşekkür ederim.

Nuket Tuzcuoglu dedi ki...

çok güzel bir davet olmuş,sevgiler :))

Jale Güney Sun dedi ki...

Bir daha ki sefere ben de katılmayı çok isterim.

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Katılmayı bu kadar yürekten istediğim bir buluşma daha oldu mu hatırlamıyorum,maalesef oğlumun yılsonu gezilerine denk geldiğinden katılamadık ama her anını takip etim.
Çok güzel bir iş çıkarttınız , gerçekten gönülden tebrik ederim :)
Bir sonrakinde buluşmak üzere ...

Noni Akgüngör dedi ki...

Herşey dört dörtlüktü, hem bizlere hem de çocuklarımıza güzel vakit geçirtmek için her detayı düşünmüşsünüz ellerinize sağlık! Sizlerle tanışmak çok keyifliydi ayrıca bu kızımla katıldığım ilk anne blogger etkinliğiydi, bu bakımdan da benim için çok özel bir yeri olacak :) Herşey için yürekten teşekkür ediyor kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum!

Seyhan dedi ki...

Sağol Baharcım seni görmek çok güzeldi ''sonunda '' oldum vallahi :) Yine görüşücez artık başladık bir kere :)

Seyhan dedi ki...

Sağol Nüketçim sevgiler

Seyhan dedi ki...

Jale hanım merhaba , sosyal medyadan takipleşelim. Bu şekilde haberdar olabilirsiniz diğer etkinliklerden

sevgiler

Seyhan dedi ki...

Merhaba Damla, bizde tanışmayı çok istiyorduk. Bir daha kine plan program yapılmayacak tamam mı :)

sevgiler

Seyhan dedi ki...

Merhaba Sibel,

Bizde seninle tanışmayı çok istiyorduk. Katıldığınız için Nil'e ve sana teşekkürler. hepimizde bir anısı olacak senin ilk anne bebek blogger buluşman. Bizim ilk organizasyonumuz :) Sonrakilerde görüşmek üzere ..

Sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...