9 Haziran 2014 Pazartesi

Çocuğunuzu Anlamak / Tuğçe Acaröz Oğuz



Perşembe günü bir kitap lansmanına davetliydim. Bu kitap tanıtım cümleleri ile beni kalbimden vurdu. 
Mükemmel çocuk yetiştirmeyi vaat eden kitaplarının yanında çok daha basit ve doğal hedefleri vardı. 

Tuğçe Acaröz Oğuz kitabı hakkında şunları söylüyor.  

Bu kitapta,
  • Sihirli annelik formülleri yok!
  • Muhteşem baba olma kuralları yok!
  • Ultrasüper çocuk yetiştirmenin yolları yok!
  • Uslu çocuğa sahip olmanın muziceleri yok!
  • En doğru yaklaşımlar yok!
  • En kolay problem çözme yöntemleri yok!
 

Bu kitapta,
  • Ailelerin çocuklarını büyütürken sıklıkla yaşadıkları sorunlara ve merak ettikleri sorulara en gerçekçi ve en samimi cevaplar var.
  • Gerçekleştirebilir ve uygulanabilir fikirlerle çocuğunuzun davranışlarını anlamaya yönelik açıklamalar var.
  • Her ailenin kendi yaşamında kullanabileceği kolaylaştırıcı hatırlatmalar, aslında hep bilinen ama yaşamın temposu içinde gözardı edilen noktalar var.
  • Biraz eğitim ve bilgi, biraz tecrübe ve gözlem, bol bol gerçekçi yaklaşımlar ve samimiyet var.
 

Ben yazarken, her ebeveynin mutfakta, yatak odasında ya da salonda ama sık sık elinin altında bulunmasını isteyeceği, sayfalarının karıştırılmaktan yıpranacağı ve ‘’hımm’’ diyerek kenarını kıvıracağı bir kitap olsun istedim.

 Ben yazarken, her ailenin kendisinden bir şeyler bulacağı, anne - babaların ufak ipuçları ile farklı bakış açıları edineceği ve gerçekçi önerilerle kendi aile yaşamlarını kolaylaştırmaya yardımcı olacak bir kitap olsun istedim. Akademik bilgilerimi, okul öncesi eğitimdeki deneyimlerimi, araştırdıklarımı ve fikirlerimi diğer ebeveynler, eğitimciler ve çocuk gelişimi ile ilgilenen kişilerle paylaşmak istedim.

 Elinizdeki kitapta çocuk yetiştirirken sıklıkla sorun yaşanan konuları ve sorulan soruları bulacaksınız. Kitabı okurken, zaman zaman benzer sorunları yaşayan toplumdaki farklı kesimlerinden kişilerle karşılaşacak, onların bu konulardaki yaşantılarına tanıklık edip, aslında hiç de ‘’yalnız’’ olmadığımızı farkedeceksiniz...


Adıma imzalı kitabımı aldım :) Kısa sürede okuyup kendi yorumlarımı da burada paylaşıyor olacağım. 

https://www.facebook.com/cocugunuzuanlamak




1 yorum:

ayak izleri-sevgi dedi ki...

çocuk yetiştirmeyle ilgili büyük cümleler kuran kitaplar bana çok iyici geliyor.. bu kitabı not ettim.. eminim iyi gelecek okuyunca..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...