5 Haziran 2014 Perşembe

Kullandığım Ürünler: Selülit ve Bölgesel Zayıflama Kremleri..


Kullandığım kozmetik ürünlerini blogta paylaşmaya karar verdim. Blog sırf kızların değil di mi? Biraz da benim :)

Kilo vermeye çalışırken diyet, spor ve Cellu M6 İntegral LPG uygulamasının yanı sıra kozmetik desteği de aldım. Neler kullandım, nasıl etki etti  paylaşmak istiyorum. Şu sıralar kullandığım selülit ve bölgesel zayıflama etkili kremlerden başlayalım.

Yorumlarım tamamen kişisel görüşümdür. Her ürün her cilde aynı şekilde etki etmeye bilir. Bunu herkes biliyorsa haydi buyurun :) 


1-Nuxe Body Huile Minceur - Selülit Giderici İnceltici Vücut Yağı :  İçeriğindeki 10 farklı yağ ile su dokusunun birikiminden dolayı oluşan çukurlu cilt görünümünün düzelmesine yardımcı olup 4 haftalık kullanımda %80 oranında başarı vaat ediyor. Düzenli kullandım. Fotoğrafta da göreceksiniz 1 şişe bitti,  ama pehlivan gibi yağlanmak dışında bir etkisini göremedim :) Cildim kuru olduğundan bu tarz ürünleri çabuk emer ama buna rağmen emiciliği çok az, kokusu yok gibi bir şey. Bende olumlu bir etkisi olmadı. 

2-Watsons Chilli Firming Body Lotion : İçeriğindeki kırmızı biber ekstresi ile termal ısıtıcı etki gösterip kan dolaşımını arttırdığı ve masajla beraber sıkılaşmaya yardımcı olduğu yazıyor.  Isıtıcı etkisi hiç olmadı. Yapısı çok sıvı zaten süt olarak geçiyor.  Emilimi yine çok az, bende cildi yumuşatmak dışında bir etkisi olmadı. 

3-Cosmed Anti Selülit Serum Gece: %100 bitkisel etken maddeler var. Cildin yüzeyine yakın olan yağ hücrelerinin vücuttan atılmasıyla ileri seviyedeki portakal kabuğu görünümü giderdiği söyleniyor. Yapısı koyu olmayan bir yağ gibi. Emiciliği çok başarılı öyle ki sürer sürmez emiliyor. Yağlı bir yüzey bırakmıyor. Kokusu gayet güzel. Ben işe yaradığını düşünüyorum. 7 Tüp bitti. Son 3 tüpteyim..


4-Cosmed Anti Selülit Losyon Gündüz: Yine bitkisel bir ürün. Gündüz kullanım için. Yapısı çok güzel. Bir büyük tüp bitmek üzere. Emiciliği çok başarılı ben çok sevdim. Kokusu ayrıca çok çok güzel.


5-Krauterhof Anti Cellulite Gel: Hani pek çok selülit kremi sorunlu bölgeyi ısıtıp, kan dolaşımını arttırmayı vaat ediyor ya . İşte bu jel o işi layığı ile yapıyor. Öyle ısınıyorsunuz ki, resmen yanıyorsunuz hatta ve 1 saat kadar sönemiyorsunuz :) Özelliğini bildiğimden ilk kullanımda incecik sürmüştüm. Olur da dayanamam diye. Onda bile cayır cayır yandım:) Özellikle spor yapmadan önce sürdüm. Ve Bir kutuyu bitirmek üzereyim. Bence çok başarılı bir jel. Düzenli kullanımda çok işe yarayacaktır. Tabi yanmayı göze alıyorsan :)

6-Watsons Calming Body Scrub: Kremlerin etkisini ve emilimini arttırmak için bol bol vücut plingi yaptım. Watsons'larda satılan ve fiyat olarak çok makul olan bu scrub kokusu ve yapısı ile çok başarılı. Tanecikleri cilde zarar vermiyor. Kullanım sonrası yumuşacık bir cildiniz oluyor. Ben sevdim :)

7-The Body Shop Masaj Eldiveni: Kremleri sürdükten sonra 5-6 dk bu çift taraflı eldivenle masaj yaptım. Elle masaj yapmaya göre daha etkili ..

8-Rossman Vücut Fırçası: Duşta sorunlu bölgeleri fırçalamak, bölgesel incelme ve selülit görünümünün azalmasında çok fayda sağlıyor. Hatta kuru cilde uygulamak daha iyiymiş. 

İlk kozmetik postum bitti hadi dağılalım :))

5 yorum:

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Şu Krauterhof Anti Cellulite Gel i çok merak ediyorum ama yanmak deyince bi durdum ben şimdi :)
Dilerim hepsi muhteşem işe yararlar:)

Seyhan dedi ki...

Ah yakıyor valla ama sen almadan mağazasa deneme ürününden bi sür bakalım cilt tipine göre değişiyor yakma dozu. Benimki hassastır epey . Çok sağol ölsün selülitler ;))

Unknown dedi ki...

Selülitlerle başınız dertte gibi,ben her yaz başı kışın biriktirdiğim selülitlerden bu ürünlerle kurtuluyorum
1 Shiseido body creator
2 Methode jeanne piaubert expresslim 8 günlük kür
3 Clarins lift fermete de sıkılaşma için

Unknown dedi ki...

Selülitlerle başınız dertte gibi,ben her yaz başı kışın biriktirdiğim selülitlerden bu ürünlerle kurtuluyorum
1 Shiseido body creator
2 Methode jeanne piaubert expresslim 8 günlük kür
3 Clarins lift fermete de sıkılaşma için

selülitten kurtulmanın en kolay yolu dedi ki...

Selülitlerden korkmayın arkadaşlar. Kurtulması çok zor değil. Adıma tıklayın, okuyun.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...