23 Haziran 2014 Pazartesi

Yaz Tatili Etkinlik Kitabı Tavsiyesi..

Okullar kapandı yaz tatili geldi. Defne Nil'i bu sene yaz okuluna göndermemeyi tercih ettik. Bu durumda sıkılmaması için bolca aktivite lazım. Bu konuda önceden hazırlandım. Bir çok kitap, el işi objeleri ve sanat setlerimiz var. Bunları tavsiye amaçlı blogada ekleyeceğim. Şu sıralar çok sevdiği bir kitabı tanıtmak istiyorum. İçinde yok yok.

Resimler çizsin, boyama yapsın. Dikkat gerektirecek sorulara cevaplar bulsun. İçinde stickerda olsun. Birde yazı yazma pratiği yapsın derseniz bu kitap tam sizlik ..

1001 Çiçek yayın evinden Kızlar İçin Etkinlik Kitabı  Defne uzun süre keyifle ilgilendi. Bir kısmını kendisi tek başına yaptı. Okuması gereken kısımları ben anlattım o çözdük. Kesinlikle tavsiye edilir..  2  kızımız var diye erkekler için olanını es geçmiyorum :)  o da çok güzel . Hatta kızlara bile alınabilir. Kendisi şurada  Oğlanlar İçin Etkinlik Kitabı

Biraz görsel koyalım.








4 yorum:

Sendeincel dedi ki...

Biz kızımla ilkokul öncesi dönemlerde çok faydalandık bu tür kitaplardan gerçekten etkili

Seyhan dedi ki...

keyifli bir kitap gerçekten de sizinde beğenmenize sevindim

sevgiler

flzpink dedi ki...

Ben de Eylül'e aldım aynı kitabı, beklentimin üzerinde eğlenceli bir kitap, tam kızlara göre. Tabi Eylül kardeş yüzünden atarlı olduğu için kitaba pek yüz vermedi ayrı konu....
Evde aktivite arayışındayım, set vs. önerilerini bekliyorum.
Sevgiler...
(Zeynep Lal'e acil şifalar...)

Seyhan dedi ki...

Filizcim zeyno kötü olunca dönemedim geri Eylül için bakcam kaynak kitap oyun vs

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...