23 Temmuz 2014 Çarşamba

Hayatımı Kolaylaştıran Banvitburada.com....

Çocukla markete gitmek zor. İki çocukla markete gitmek işkence. Onun için toplu alışverişlerimizi genelde hafta sonu Ömer evdeyken yaparız. Birimiz alışverişi yapar diğerleri çocukları oyalar. Hele dondurulmuş gıda yada soğuk zincir bir ürün aldıysak. Hızlıca eve dönme telaşı olur. Aman bozulmadan, erimeden eve gidelim. Kızlar dönüşte park bahçe isterler. Yada avm marketindeysek dolaşmak isterler. Sonuçta kavga dövüş eve zor atarız kendimizi.

Açıkçası Banvit'in blogger toplantısından önce Banvitburada.com u duymamıştım. Ben Banvit ürünlerini marketlerden alıyordum. İnternetten satışı olduğunu ve eve soğuk zincir bozulmadan, özel çantalarla teslimat yapıldığı. Hatta marketlerde bulamayacağınız kadar çok çeşidi bir arada bulabileceğim hakkında fikrim yoktu. İlk işim siparişi vermek ve işleyişi test etmek oldu. Akşam çok geç bir saatte Banvitburada.com'u ziyaret ettim.  Sadece tavuk çeşitleri, kırmızı et ve ve hazır ürünler beklerken. Gördüğüm ürün çeşitliliği beni çok şaşırttı. Gözlemeden, böreğe, kavurmadan, ciğere ve kokoreçe kadar ne ararsan var. Ve evet aşağıda bir kokoreç paketi var :)


Hemen ilk siparişimi verdim. Ve ertesi gün benim seçtiğim saat aralığında banvit personeli soğuk paketleme ile teslim etti. Teslimat sonrası Banvit müşteri hizmetlerinden bir telefon aldım, ve hizmetten memnun olup olmadığım soruldu.  Kesinlikle memnun kaldım..


Ürünleri kısa sürede tüketince, hemen ikinci siparişi geçtim. ve sorunsuz teslim aldım. Bu kez alışverişime Banvit buluşmasında bahsi geçen. Roster pilici ekledim.

Nedir Roster piliç? normal piliçler gibi 45 günde değil 60 günde kesilen, Normal piliçten daha düşük enerji, ve düşük kalorili yemlerle uzun sürede büyütülmüş. gramajı daha ağır ve etinin aroması daha farklı bir piliç. İlgi hanım eski tavuklar tadında diye anlatmıştı. Hemen denemek istedim.

İşin kolayına kaçıp basit bir pişirme yöntemi denedim. Fırın poşeti kullandım. Roster pilici tereyağı ve çeşitli baharatlara iyice bulayıp, poşetledim. 200 derecede 1 saat 20 dk kadar pişti. Son 20 dakikada fırın poşetini yırtıp üzerinin kızarmasını sağladım. Nar gibi kızarmış pilicimiz hazır oldu.

Bundan sonra marketten tavuk, et taşıma derdi yok. Onlar benim ayağıma gelecek :)






Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...