7 Temmuz 2014 Pazartesi

Tatil mi bilemedim :))

İki Çocukla tatil..

Bize mi? onlara mı? bilemedim :)

Defne iyi hoş. Bir engeli olmadı bize, takıldı kendi kendine :) Ama o kurtlu popo Zeynep!!! korkusuz bir şekilde havuza atlamalar, biz var mıyız, yok muyuz bakmadan atıveriyor kendini suya .. Alıp başını gitmeler, mama sandalyesinde oturmadan etrafı tavaf etmeler.. Allahııım hani şu bebek tasmalarından var ya, bir ara Ömer'le bize onlardan lazım diye konuştuk :)

Valiz hazırlıkları her birine onlarca yedek kıyafet koydum. Fotoğraf makinesini evde unuttum.. Kocaman bir alkışı hak ettim.. Peşimizden kargoyla geldi makine...

Giderken uçak rötar yaptı. Uçağın içinde 40 dk kadar beklemek zorunda kaldık. Zaten Zeynep kurtlu, iyice kurtlandı. Neyse ki uçak kalkınca sütünü içip kucağımda uyudu. Dönüş yolu çok daha rahat geçti yine uyudu..

Defne Nil kot eteğinden başka bir şey giymedi. Geçen yazda Sema teyzesinin aldığı mavi elbisesine takmıştı. Boşuna eşya taşıdık. Zeynep için henüz seçim hakkı yok :) Ne giydirirsek kabul. Ama o da kolluk takmayı kabul etmiyor .. Her denememizde acıyor diye çıkarttırdı. Zaten onun olayı kova ve kürek.. Kenarda oturmak. Ablasının suya atladığını görünce 'bende attıyor' diye attı kendini suya .. baktı zevkli tutabilene aşk olsun.. Su kuşu iki kızım var..

Havuz yorgunu öğlen uykusuna giderken

Otelimiz Gloria Golf Resort biz geçen senede gittik ve çok memnun kaldık. Okumak isterseniz şurada.. Onun için bu sene otel arayışına girmeden soluğu Gloria'da aldık.. Çocuk klubü çok başarılı ablalar ve abiler çok ilgili. Hatta bir sene geçmiş olmasına rağmen Defne'yi ve bizi tanıdılar. Önce atıyorlar dedim ama :) spesifik bir olay anlatınca gerçekten şaşırdım. O kadar çocuk geliyor nasıl hatırladılar çok şaşırtıcı. Ama çok ilgili olmalarının getirdiği bir artı bu. Sürekli bir atraksiyon var Defne Nil hiç çıkmak istemedi. Yeme içme oda servisi vs her şey çocuklara için uygun. Kesinlikle tavsiye ederim.

Ben Zeynep'le uzun öğlen uykuları, babişko Defne ile havuz keyfi yaptı. Defne okulda yüzme dersinde kolluk takmıyor ama tatilde tedirgin oldu. Bizde nasıl rahat edeceksen öyle olsun dedik. Bizimde içimiz rahat etti tabi olası kazaları önlemek için iyi oldu aslında. Çünkü ister istemez sürekli göz hapsinde tutamıyoruz. En azından tedirgin olmadık..

Bunun dışında çok keyifliydi. Tatil olur da, kötü olur mu hiç:)

Böyle kareleri çok seviyorum ben ..