14 Temmuz 2014 Pazartesi

Tatilde Kızlar İçin Kullandığım Ürünler ...



Haziran sonu, bu yazın ilk tatilini yaptık. Gerisi gelsin diyorum, Aşkııım duy sesimi :) 
Tatilde kullandığım kozmetik ürünleri paylaşmak istedim. Önce kızların kullandıklarından başlayalım. 

Takip edenler bilir Mustela düzenlediğimiz blogger buluşmasına ürünleri ile sponsor olmuştu. Okumak isterseniz şuraya  Dolayısı ile valize ilk atılan güneş kremi oldu :) 

Farmasi kozmetik bir süre önce denemem için ürünler göndermişti. Ürünlerin bir kısmı bebek ve çocuk kozmetiğiydi. Bu ürünlerden bebe yağı ve losyonu tatile götürdüm. Hem kızlarda hem kendimde kullandım. Gelelim yorumlara.

Musleta Güneş Kremi 50+ : Bebek ve çocuklar için üretilmiş yüksek korumalı bir ürün. Pompalı başlığı ile kullanımı çok kolay. Yapısı yumuşak süt kıvamında, vücuda yaymak için ekstra bir çaba gerektirmiyor. Öbek öbek duran, sürünce çocuğu bembeyaz yapan yayılmayan ürünlerden değil yani :)  1 haftalık tatilimizde Defne ve Zeynep için güneşe maruz kaldıkları saatlerde sık sık yenileyerek 200 ml' lik bir ürünü bitirdik. Çok memnun kaldığım bir güneş kremi oldu.  

Bioderma Güneş Sonrası Süt: Güneş sonrası yatıştırıcı ve nemlendirici özelliğe sahip, Özellikle hızlı şekilde yanan omuzlarında, sırt ve kollarına sık sık uyguladım. Kokusu çok güzel, kolay emilen bir ürün. Ben cildi rahatlattığını düşünüyorum memnunum.

Chicco Şampuan: Daha öncede kullandığım bir ürün. Kızların saçları için yeterli özellikte. Durulaması kolay, kokusu güzel. 

Farmasi Bebe Yağı: Defne Nil'in cildi oldukça kuru yaz kış hemen pul pul oluyor. Özellikle güneşe maruz kalınca ekstra bir kuruluk oluyor. Bunu bildiğimden yanında bebe yağıda götürmek istedim. Farmasi ürünlerinin içinde bebe yağı olunca attım valize.. Kokusu çok güzel. Püskürtmeli başlığı ile kullanımı kolay, hızlı emiliyor, yağlı bir tabaka bırakmıyor. Defne'nin kuru cildine iyi geldi.

Farmasi Bebek Losyonu :Losyonda paraben yok, dermatolojik testlerden geçmiş, alerjen içermeyen, Zeytinyağı ve papatya özlü E vitaminli bir ürün. Nemlendirme açısında gayet başarılı sadece çocuklar değil hepimiz kullandık. Kokusu güzel. Kolay emiliyor, yağlı bir yüzey bırakmıyor. Pompalı başlığı pratik. 

Avon Saç Tarama Spreyi: Defne Nil için pek çok saç açıcı ürün kullandım. Özellikle saçını kestirmeden önce bu bizim için büyük bir dertti. Kestirince nispeten sorunumuz azaldı ama hala bu tarz bir ürüne ihtiyaç duyuyorum. Avon'un bu ürünü bugüne kadar kullandıklarım arasında en çok işe yarayanı. Bittikçe yeniliyoruz.





Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...