4 Ağustos 2014 Pazartesi

Alesta Tramola....

Hürriyet Bumerang ekibinin  ''Bumerang Deneyim Günleri'' kapsamında gerçekleştirdiği etkinlikleri pek çok blogger bilir. Farklı şehirlerde ve keyifli mekanlarda blogger buluşmaları.. Mekan keşifleri. Yazar ve sanatçılarla sohbetler.. Ve bence en farklı olan eğitimleri.. Vespa sürüş eğitiminden, Surf dersine kadar pek çok keyifli etkinlik düzenlediler..

Ve ben, kısa bir süre önce bunlardan birine katılma şansı yakaladım... 

Bumerang Deneyim Günlerine ''Yelken'' açtık..

24 Temmuzda Hedef Yelken'le Kalamış marinada ilk yelken eğitimimi almış oldum. Dışarıdan denize açılıp rüzgar, güneş oh huzur ne güzel diye düşündüğüm yelkenciliğin hiçte kolay olmadığını öğrendim. Teknede sürekli bir hareket, rüzgarın yönüne göre sürekli bir değişiklik söz konusu. Rahat rahat bir Selfie bile çekemedik yani, siz düşünün artık :)) 

Şaka bir yana.. 4 kişilik gruplar halinde 4 saat kadar süren bir eğitim aldık. Her birimiz ayrı ayrı tekneyi kullandık ve yelken açtık. Ve Bol bol  alesta tramola dedik... 

Bu keyifli etkinlik için Bumerang ailesine ve Hedef Yelken'e Ayrıca davetleri için Hilal ve Ahmet'e çok teşekkürler ..




Ve Bizim ekip, Banu, Meltem, Erkan ..


Eğitmenimiz Emre..






4 yorum:

Burcu 1Anne dedi ki...

Ahh ahh çalışıyor olmamdan dolayı gelemedim :( süper geçmiş yaa

Seyhan dedi ki...

çok keyifliydi ama birazda zordu tabi :)

öpüyorum çooook

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

Ben de o sırada İstanbul'daydım.Ama açıkçası cesaret edip başvuramadım :) Keyifli geçmesine sevindim.

Seyhan dedi ki...

Vallahi bende bir ara tırstım ama çok keyifiydi gerçekten de .. keşke başvursaydın..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...