6 Ağustos 2014 Çarşamba

Geç Kalınmış Bir Keşif, Mimar Sinan Parkı...

Bize bu kadar yakın bir parkı, bu kadar geç keşfettiğim için kendimi tebrik ediyorum :) Genelde hemen yanındaki Nezahat Gökyiğit Botanik Bahçesine gitmeyi tercih ediyordum. Geçenlerde akşam üzeri 17:30 civarı, güneş etkisini kaybedince parka diye çıktık. Ngbb saat 18:30 da kapılarını kapatıyor. Çok az zamanımız vardı. Neredeyse girmemiz çıkmamız bir olacaktı. Hadi bu sefer Mimar Sinan Parkını deneyelim dedim. İyi ki denemişiz. Kızlar bayıldı. 3 tane farklı ahşap üniteden  oluşuyor, etrafta bolca piknik yapılabilecek çardak var. Minik bir gölet ve içinde bir cafe var. Haaaa bide pamuk şekerci var :) 

En kısa sürede piknik yapmaya gidiyoruz.. Var mı gelen ? 





Bir kedi gördüm sanki :) 








Abladan pamuk şekeri kaçırmaca :) 



Babişkoda geldi tam olduk ..






8 yorum:

Gülşah'la Hayata Dair dedi ki...

Selam.
Bizim park günlerimize biraz daha var. :) kızım 5 aylık ve daha çok gezerek değerlendiriyoruz bu günleri.
NGBB ye gitmeyi özellikle de Kiraz Ağaçları açtığı zamana denk getirmeyi çok istedim ama bir türlü kısmet olmadı.
Madem size yakın oraya geleceğim zaman size de yazarım. :)
İyi geceler.

pelin dedi ki...

ben gelirim yaa hem biz gitcektik parka nooldu?! :)

Bolyanağın annesi dedi ki...

NGBB'de piknik alanı var mı? Bir de haftasonu sabah hiç gittiniz mi, nasıl oluyor?

Seyhan dedi ki...

Merhaba Gülşah gelirsen mutlaka haberim olsun lütfen tanışırız hem ..

Seyhan dedi ki...

Pelinim ben instagramdan seni özgürlük parkına çapırdım geçen haftalarda görmedin mi acaba? bende neden cevap yazmıyor diyordum .. Yapalım en kısa sürede haftaya cuma mesela .

Seyhan dedi ki...

NGBB piknik alanı var çardak tipi masalı vs.. ama hafta sonu çok erken gitmek lazım. Millet açılış saatinde kapıda bekliyor. Masalar kapılıyor yer kapılıyor ve kalabalık oluyor. Geç kalırsanız açıkta kalabilirsiniz .. bir kez teşebbüs ettik artık sadece hafta içi gidiyorum.. Aslında sitesinde detaylar var incele istersen çok güzel bir yer ..Şansınıza boşta olabilir ..

Gülşah'la Hayata Dair dedi ki...

Sonbaharda düşünüyorum ve seve seve seslenirim sana da. Tanışmayı bende çok isterim.
Aynı zamanda senin de yolun bu tarafa Kadıköy'e düşerse haberleşelim bi kahve içeriz.

Seyhan dedi ki...

evet evet mutlaka haber verin denk gelirse görüşmekten memnun olurum ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...