12 Ağustos 2014 Salı

Kolluklarımızı da alalım mı anne?

Göztepe 60. Yıl parkında, her saat başı 15 dakika kadar fıskiyelerin açıldığını öğrendiğimden beri kızları götürmeyi planlıyordum. Leyla hadi cuma günü hazırlıklı gidelim deyince, hemen tamam dedim. 

Defne Nil'e fıskiyeleri anlattım. Çok keyifli olacak altından geçip ıslanacaksın yedek kıyafetler, mayonu ve havlunu hazırla dedim. 

Kolluklarımızı da alalım mı anne dedi? :))

Kolluklarımızı almadık ama yedek kıyafetlerimizi, havlumuz alıp yola çıktık.. 

Fıskiyeler açılınca önce biraz tedirgin oldular. Hava çok sıcak olunca, ilk başta su serin geldi galiba. Ama hemen alıştılar çok eğlendiler. Peri ile beraber çılgınlar gibi oradan oraya koşturdular. Çok mutlu oldular. Hatta tek seans yetmedi bir sonraki saati de beklemek istediler. İkinci kez girip iyice kurtlarını döktüler..

Zeynep Lâl,  su kuşu olmasına rağmen fıskiyelerden korktu. Sadece benim kucağımda biraz suyu elledi. Ayağını soktu. Ben fotoğraf çekmek için onu arabasına bağladım. Koşturan çocukları keyifle izledi.. 

Yaz boyunca defalarca gideceğimiz park belli oldu.. Hatta yedek kıyafetimiz olsa Leyla ile ben bile girecektik. Sadece bacaklarımızı ıslatmakla yetindik ..

Çok keyifli bir gün oldu .. Hala gitmediyseniz anne tavsiyesi :) 










7 yorum:

Deniz dedi ki...

Çok iyi :))) Zorlu'da da var böyle bir alan

pelin dedi ki...

yaa süpermiş! seyhan yaa sular çok tazyikli mi? hani arin'i götürsem fıskeyelerina arasına oturtsam falan olur mu ki?!

ayak izleri-sevgi dedi ki...

süperrrr.. bayıldım.. nasıl eğlenmişlerdir kimbilir..

Seyhan dedi ki...

Bilmiyordum varmış. Geçem ig de paylaşınca bir arkadaş söyledi. Gidilecek yerlere ekledim.

Seyhan dedi ki...

Çok sevdiler çok biz bile çok sevdik :))

Seyhan dedi ki...

Pelincim öyle çok tazyikli değil ortası biraz öyle ama kenarlarda ince su çıkan yerlerde çok keyif alabilir

periliblog dedi ki...

zorlunun fıskiye alanı küçük ama oyun alanı güzel. göztepe parkı tam ıslanmalık. Pazar günü anneler, babalar çocuğunu kapan suya daldı :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...