24 Eylül 2014 Çarşamba

Anne artık başka parka gitmeyelim, sadece buna gelelim :)


Yazın son günlerinde #ParkBahçeMüdürleri gidilecek parklar listesini tamamlıyorlar sayın seyirciler :) 

Zorlu Canter AVM çocuk parkının güzelliğini pek çok kişiden duymuştum. Koca yaz bugün yarın diye diye erteledim. Açıkçası sırf park için köprü geçmeye üşendim. Hafta sonu kalabalık olur diye gitmedik. Öylece kaldı. Sonunda bu pazar, yaz bitmeden gidebildik çok şükür :)  Daha gitmeden bizim kızların çok seveceğine emindim. İşin içinde bir atraksiyon varsa Defne Nil ve Zeynep Lâl bayılır.

Biz gittiğimizde henüz park çok tenhaydı. Ve bu devasa kaydırağı çok sevdiler. 3 yaş ve üzeri çocuklar için ama Zeynep'te boş bulmuşken epey kaydı. En üstten bile kaymışlığı var cesur bonusum benim :) Örümcek ağı tırmanma ünitesi. Zıplama ve tırmanma bölümleri. Kum havuzu. Ve yaz boyu açık olan su fıskiyeleri var. Fıskiyeler artık çalıştırılmıyor tabi, o kısmı kaçırdık maalesef. Defne Nil en son şöyle dedi ''Anne artık başka parka gitmeyelim sadece buna gelelim '' :)) 

Bizim gibi pek çok kişi parkı çok beğenmiş olacak ki, öğlen saatlerinde çok kalabalıklaştı. Bizde hemen avm içinde 4M Türkiye'nin yaptığı atölyelere katılıp mola verdik. Ardından yine park en son kızları zorla ayırmak zorunda kaldık. 6 saat bitmişti ve ''Ama çok az kaldık'' diye isyan ediyorlardı. Hafta içi çok daha boş olacağından eminim, havalar soğumadan biz Zeynep'le yine kaçarız. Defne'ye söylerseniz küserim bak :) 









Öğleden sonra canlı müzik vardı.. Bilin bakalım kim en ön sıradan dinledi ..




Boyamak bizim işimiz :) 


Nisan ve Defne 


Nisan'nın annesi ve Defne'nin annesi :) 

4 yorum:

neseli zebra dedi ki...

Parka gel, keşke her yerde olsa =)

tokideki ses dedi ki...

çok güzelmiş :) kızların beğendiği kadar var :))
ben olsam bende ayrılmak istemezdim...

cocuklagezerizbiz dedi ki...

O kadar gideriz parkını bilmiyordum neresindeki:)))))))))))

Seyhan dedi ki...

Neşeli Zebra evet ya bir park için uzaklara gitmek zor geliyor keşke yakınlarda da olsa ..

tokideki ses bende çok sevdim ya dediğin gibi sevilmeyecek gibi değil :)


Esracım Jamie's italyanın arkasında sahnenin yanında kalıyor.. Arkada biraz yani..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...