2 Eylül 2014 Salı

Bu Maskeli Balo ve Onun Sahte Yüzleri...


Takip edenler bilir Temmuz sonu Venedik seyahati yaptık. Okumak istersen TIK 
Birbirinden güzel maskeleri görüp hem kendimize, hem kızlara maske aldık.  

Defne Nil için Pinokyo maskesi beğendim. Ama kendi maskesini kendisi tasarlasın diye düşünüp, bu boyanmamış maskelerdende aldım. Görünce çok sevindi tabi.  Satıcı sadece yağlı boya ile boyanabileceğini söylemişti. Boyama için gereken malzemeleri temin ettik, ve bir kaç gün önce boyadık. Önce pinterestten birkaç tane model buldum. Buna benzer bir şey yapalım mı? dedim ama kendisi rengarenk boyamak istediğini söyleyince ben karışmadım. 

Sadece boyaları hazırlama kısmı bana aitti. Gerisini Defne Nil yaptı. Yalnız bizim ilk yağlı boya tecrübemizdi. Biraz cahildik yani kuruması çok uzun sürüyormuş bilmiyordum. Defne Nil boyar boyamaz takmak istedi. Ama olmadı tabi. 3 günde anca kurudu. Sonuçta geçte olsa mutlu sona ulaştık.
Kedili olanı sonra yapacakmış. Öyle dedi :) 

Daha sonra internette bu tarz maskeler gördüm. İtalya'ya kadar gitmeye gerek yok. Sizde yapmak isterseniz oradan alabilirsiniz :)  Tık 







Güzel oldu bence, Sence ?


Defne Nil'e aldığımız Pinokyo maskesi..

2 yorum:

annesiningülü dedi ki...

ne yapsa, ne taksa da yakışıyor :)

Seyhan dedi ki...

Teşekkürler utandık :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...