4 Eylül 2014 Perşembe

Çın Çın Çın.. Rüzgar Çanı Yaptık..


Biz bu rüzgar çanını yaparken sevgimizi kattık. İnanmazsan fotoğrafa bak :) 

Poz vermek istemediği zaman, babana fotoğraf yollayacağım gülümse diyorum. Eller hemen kalp oluyor :) Büyük bir aşk.. Allah ayırmasın..

Bu mozaik boyamalı rüzgar çanı setini görünce tam bizlik dedim. İçinde gereken tüm malzemeler var. Hatta keşke diğer modelleri de alsaymışım. Defne Nil dikkatlice taşırmadan boyamasını yaptı. Kurumasını bekledik ve ardından parçaları birleştirdik. 

Ve rüzgar alan penceremize astık.. 
Çın çın çın

Defne Nil gün içinde yaptığımız etkinlikleri instagramda paylaştığımı ve babasının oradan gördüğünü bilmeden. Akşam eve gelen babasının gözlerin kapatıp odasına girmesini istiyor. Ve o gün ne yaptıysak o etkinliği gösteriyor. Ömer'de ilk kez görüyor gibi ooo, süper olmuş, bayıldım, aferin kızıma gazlarını veriyor :) Babişko rolünü oscarlık oynuyor görmelisiniz :) 






Ben yaptım dercesine :) 


7 yorum:

Etkaca dedi ki...

Allahım poza bak ya maşallah, kızların babalarına düşkünlüğü de bir başka oluyor galiba değil mi:)

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Kız çocuklarının babaya olan aşkını en iyi biz bilmez miyiz zaten :)

Seyhan dedi ki...

Etkaca bizde o düşkünlük çok uç boyutlarda vallahi ama öyle olması çok hoşuma gidiyor :)

Damla ben o kadar düşkün değildim ya, bu yeni nesil daha çok şey paylaştığından herhalde fazlasıyla babacı

annesiningülü dedi ki...

harika ki ♥
ah o baba kız aşkı arasına hiç girilmiyor, halbuki onlardan önce ben vardım ♥ :D

Feza Kıral dedi ki...

cok guzel olmus ... bizim bloga da bekleriz : fezakiral.blogspot.com

Füsun Ün dedi ki...

Ayy süpermiş bu nereden aldınız?

Seyhan dedi ki...

Baharım kendimi geçtim şimdi ikisi kavga ediyor. Benim babam diye Zeynoyu azdırıyor Defne :) O da başladı yani paylaşılamayan adam :)

Hoşgeldin Feza :) teşekkürler geliyorum bende :)

alayım Nisan'a da bulursam Kırtasiyeden aldık. Akrilik boya ararken mahalle kırtasiyesi yani :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...